Toon posts:

[Win98] Foutmeldingen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg op mijn pc (Windows 98) bij het opstarten een aantal foutmeldingen. Hierin wordt aangegeven dat er enkele bestanden ontbreken. Die bestanden zouden ontbreken in Setup.ini of het Windows Setup-bestand. Het gaat om een drietal .vxd-bestanden. Als ik driemaal op enter klik start windows wel gewoon op, maar het is nou niet echt leuk om steeds die foutmeldingen weg te klikken. Overigens heb ik in Windows geen enkel probleem hoor.

Wie weet hoe ik deze foutmeldingen weg kan krijgen? Oftewel: hoe te zorgen dat windows bij het opstarten niet naar die bestanden zoekt.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

welke vxd bestanden zijn het dan?

Daaruit kan je opmaken waar je de fout moet zoeken, vaak icm je netwerk?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
vnetsup.vxd
vredir.vxd
dfs.vxd

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bij Windows98 is vaak de oplossing om het onderdeel te deinstalleren en vervolgens te herinstalleren - in dit geval dus je netwerk onderdelen (Client for Microsoft networks oid in dit geval denk ik) :)

Helpt niet altijd (soms maakt het het probleem alleen maar erger) - maar tis een typische oplossing voor Windows 98 systeempjes :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Installeer anders SE eens opnieuw, helpt dat?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel alles opnieuw gaan installeren, maar ten eerste werkt nu alles (draadloze verbinding etc.) prima en ten tweede is de kans groot dat ik na de deïnstallatie weer die foutmelding(en) krijg. dus mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik in Windows instellen dat bij het opstarten niet naar die drie bestanden wordt gezocht? want die worden toch niet gestart en alles werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

probeer via SFC die bestanden eens terug te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:36:
probeer via SFC die bestanden eens terug te zetten.
ik heb die bestanden nergens.. maar ik hoef die bestanden ook niet terug te zetten, want alles werkt prima. ik wil eigenlijk weten hoe ik die bestanden moet verwijderen uit het opstartregister.
Pagina: 1