Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dect ericsson 230 doorschakelen (vasT) naar mobiel

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Last resort voordat ik naar KPN ga bellen (en per minuut ga betalen)

Ik wil mijn telefoon doorschakelen naar mijn mobiele telefoon.
Maar hoe moet ik de *21*mobielenummer# precies intikken in mijn Ericsson 230 telefoon ?

Ik heb van alles al geprobeerd.. *21* en *210*

Doorschakel service van kpn is toch gratis ? of kan ik ergens nachecken of 'ie ingeschakeld is of uitgeschakeld

hoop dat iemand kan helpen, word er een beetje gek van - Thanks iig

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

http://www.kpn.nl/kpn/show/id=282640/sc=749f28

succes!

oh en gratis is het niet btw ;) (het doorschakelen aanzetten wel, maar je betaalt na doorschakeling belkosten van je vast lijn naar mobiel)

[ Voor 41% gewijzigd door Gully op 20-11-2004 17:41 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Ja, ik heb die site ook al een keer bekeken... maar krijg 'em niet voor elkaar op mijn telefoon ! ?

anyway, als ik ervoor moet betalen voor het simpel doorschakelen naar mijn mobiel dan houd het al weer snel op denk ik..... :(

gelden hiervoor trouwens de normale vast > mobiel tarief ?? (en dan ook nog de dal/piek tarieven) of is het een vast tarief

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

ZOMERZON schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:32:
Ja, ik heb die site ook al een keer bekeken... maar krijg 'em niet voor elkaar op mijn telefoon ! ?

anyway, als ik ervoor moet betalen voor het simpel doorschakelen naar mijn mobiel dan houd het al weer snel op denk ik..... :(

gelden hiervoor trouwens de normale vast > mobiel tarief ?? (en dan ook nog de dal/piek tarieven) of is het een vast tarief
ja, dezelfde tarieven gelden als voor elke andere verbinding van vast > mobiel die je nu hebt.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.