Een uurtje geleden was ik naar muziek aan het luisteren en plots viel het scherm uit.
Ik herstart de pc en nog steeds niets.
Ik vervang de videokaart en hij ging terug.
Het is dus mijn videokaart.
Deze is een Radeon 9800SE 256Bit die gesoftmod was naar een Radeon 9800PRO aan dezelfde MEM/CORE. (Dus overclocking)
Op deze kaart zat ook een VGA-Silencer van Arctic.
De kaart draait al een maand stabiel op deze manier tot nu.
Nu het moederbord dat ik heb is een ASUS A7N8X.
Dees heb ik van ne kameraad.
Hij had daarop een MSI Geforce4 Ti4200 die opeens raar deed.
Als hij zijn pc soms herstartte dan had hij niet direct beeld en na een paar keer herstarten had hij dit wel.
Misschien dat mijn kaart het nu ook heeft maar dat zou mij verwonderen.
Kan het misschien aan het moederbord liggen of is het gewoon de videokaart die dood is?
PS: Ik heb de videokaart in een oud KT133 mobo gestoken van mijn vader en daar startte de pc op tot in windows maar ik had geen beeld.
Gelieve mij te helpen want als het een nieuw moederbord wordt dan moet ik eerst goed nadenken qua aankoop.
Ik herstart de pc en nog steeds niets.
Ik vervang de videokaart en hij ging terug.
Het is dus mijn videokaart.
Deze is een Radeon 9800SE 256Bit die gesoftmod was naar een Radeon 9800PRO aan dezelfde MEM/CORE. (Dus overclocking)
Op deze kaart zat ook een VGA-Silencer van Arctic.
De kaart draait al een maand stabiel op deze manier tot nu.
Nu het moederbord dat ik heb is een ASUS A7N8X.
Dees heb ik van ne kameraad.
Hij had daarop een MSI Geforce4 Ti4200 die opeens raar deed.
Als hij zijn pc soms herstartte dan had hij niet direct beeld en na een paar keer herstarten had hij dit wel.
Misschien dat mijn kaart het nu ook heeft maar dat zou mij verwonderen.
Kan het misschien aan het moederbord liggen of is het gewoon de videokaart die dood is?
PS: Ik heb de videokaart in een oud KT133 mobo gestoken van mijn vader en daar startte de pc op tot in windows maar ik had geen beeld.
Gelieve mij te helpen want als het een nieuw moederbord wordt dan moet ik eerst goed nadenken qua aankoop.