[Grabit] Snelheden blijven onder de +/- 50 Kb/s.

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 20:10
Ik heb sinds vanochtend een probleem met Grabit, het begon allemaal met een ''Download Error'' (De Downloads waren gestopt), nou ik had dus de Downloads hervat en Grabit zo'n 4 uur laten downloaden.
Toen ik terug kwam om de Status te checken bleek dat ie over zo'n 200+ Mb 4 uur had gedaan (daar wordt je dus niet vrolijk van :p), terwijl hij daar normaal een kleine 45 รก 60 minuten over doet, het bleek dus dat ie steeds met een lage snelheid aan het downloaden was (De Snelheid Fluctueerd ook), de snelheid kwam niet boven de 50 Kb/s uit, soms was het 38 Kb/s, maar soms ook 15 Kb/s!
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd (Zoals: Download Priority en Decode Priority), maar niets helpt....ook heb ik de port van 119 naar 80 gezet, dit hielp heel even, maar daarna weer precies hetzelfde probleem.
Ook een nieuwe install van Grabit lijkt niet te helpen....
Weet iemand wat ik kan doen om Grabit weer 100% te krijgen?

Bij voorbaat dank. _/-\o_

P.S: Wist niet zeker of ik hier een topic over mocht plaatsen, maar met de Topic Search werdt het al snel duidelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 15:20 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je er wel eens aan gedacht dat je wellicht een brakke trage newwserver hebt? Of heb je dit al uitgesloten?

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• Yonix
Mijn Internet Provider is Demon (news.demon.nl)
Snelheid: 1024 Download - 512 Upload.
Ik gebruik Grabit nu al een Jaar heeft het altijd perfect gedaan :/ .....

[ Voor 32% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 15:32 ]

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 20:43
Effe een misschien domme, misschien briljante opmerking

maarreh, hoevel lijnen heb je open staan??

King of Cod

• Yonix
2 Lijnen, meer kan niet.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En wat zeggen ze bij de helpdesk?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Demon heeft de laatste tijd wel vaker problemen met Supernews. Wellicht dat dat nu weer het geval is.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Snelheid van Demon is helaas erg flucturerend de laatste tijd. Retentie daarentegen is wel altijd hoog, maar als je constant 50 kB/s kunt halen dan mag je echt van geluk spreken. Op hele rare tijden ('s morgens om 6 uur bijv.) dan kun je soms per lijn wel 150 halen, maar zodra je 2 lijnen gebruikt blijf je toch vaak steken op 150 in totaal.

Demon is dus niet snel meer (vandaar ook de limiet van 2 lijnen, het wordt teveel gebruikt), maar de retentie is nog altijd de beste van de niet betaalde nieuwsservers hier in NL.

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:36:
Demon heeft de laatste tijd wel vaker problemen met Supernews. Wellicht dat dat nu weer het geval is.
Ik heb net de Newsgroup (demon.nl.support) toegevoegd in Outlook (was ik helemaal vergeten 8)7 ) en meteen al het laatste mailtje wat ik zag, was dat het weer mis is met de snelheden.
Dus, het is nu afwachten.
Toch bedankt voor de reply's, dit topic kan volgens mij dicht.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aan problemen met de provider kunnen wij inderdaad erg weinig doen :)

Geen SA probleem; dus dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.