Ik heb sinds vanochtend een probleem met Grabit, het begon allemaal met een ''Download Error'' (De Downloads waren gestopt), nou ik had dus de Downloads hervat en Grabit zo'n 4 uur laten downloaden.
Toen ik terug kwam om de Status te checken bleek dat ie over zo'n 200+ Mb 4 uur had gedaan (daar wordt je dus niet vrolijk van
), terwijl hij daar normaal een kleine 45 รก 60 minuten over doet, het bleek dus dat ie steeds met een lage snelheid aan het downloaden was (De Snelheid Fluctueerd ook), de snelheid kwam niet boven de 50 Kb/s uit, soms was het 38 Kb/s, maar soms ook 15 Kb/s!
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd (Zoals: Download Priority en Decode Priority), maar niets helpt....ook heb ik de port van 119 naar 80 gezet, dit hielp heel even, maar daarna weer precies hetzelfde probleem.
Ook een nieuwe install van Grabit lijkt niet te helpen....
Weet iemand wat ik kan doen om Grabit weer 100% te krijgen?
Bij voorbaat dank.
P.S: Wist niet zeker of ik hier een topic over mocht plaatsen, maar met de Topic Search werdt het al snel duidelijk.
Toen ik terug kwam om de Status te checken bleek dat ie over zo'n 200+ Mb 4 uur had gedaan (daar wordt je dus niet vrolijk van
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd (Zoals: Download Priority en Decode Priority), maar niets helpt....ook heb ik de port van 119 naar 80 gezet, dit hielp heel even, maar daarna weer precies hetzelfde probleem.
Ook een nieuwe install van Grabit lijkt niet te helpen....
Weet iemand wat ik kan doen om Grabit weer 100% te krijgen?
Bij voorbaat dank.
P.S: Wist niet zeker of ik hier een topic over mocht plaatsen, maar met de Topic Search werdt het al snel duidelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 15:20 ]