Hallo,
Ik heb MySQL4.1 Geinstalleerd. Ik kan de server runnen door msqld --console.
Nu wil ik graag de server laten runnen via een service maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.
(draai op WinXP Home SP2)
als ik namelijk de service op verschillende manieren install
(mysqld --install, mysqld -- install --default-file="C:\Program Files\...\my.ini", en zelfde maar dan met mysqld-nt), krijg ik bij het starten van de service steeds de foutmelding:
Kan MySQL-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1067: Het process is onverwachts beeindigt.
ik heb al een aantal keren gezocht op google en ook op GOT. (volgende link gevonden [TOPIC=426391////mysql,service,1067])
Heb toen in de manual gekeken, maar ook daarmee kom ik niet echt verder (hoofstukken 2.2.1.7 en 2.2.1.8).
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? (want daar zal het wel aan liggen
)
Ik heb MySQL4.1 Geinstalleerd. Ik kan de server runnen door msqld --console.
Nu wil ik graag de server laten runnen via een service maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.
(draai op WinXP Home SP2)
als ik namelijk de service op verschillende manieren install
(mysqld --install, mysqld -- install --default-file="C:\Program Files\...\my.ini", en zelfde maar dan met mysqld-nt), krijg ik bij het starten van de service steeds de foutmelding:
Kan MySQL-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1067: Het process is onverwachts beeindigt.
ik heb al een aantal keren gezocht op google en ook op GOT. (volgende link gevonden [TOPIC=426391////mysql,service,1067])
Heb toen in de manual gekeken, maar ook daarmee kom ik niet echt verder (hoofstukken 2.2.1.7 en 2.2.1.8).
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? (want daar zal het wel aan liggen