Toon posts:

[IE] Slaat geen history meer op*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal

ik heb net mijn pc geinstalleerd met Win XP Prof NL na het installeren heb ik via windows update alle benodigde updates geinstalleerd, waaronde ook SP2.

na deze "kale installatie" wilde ik gaan internetten maar tot mijn grootste verbazig werden mijn bezochte pagina's niet opgesnalgen. als ik bij Extra => Internet-opties kijk zie ik bij geschidenis geen instellingen die ik zou kunnen veranderen om dit probleem op te lossen.

als ik in mijn Internet Explorer op de klop geschidenis klik dan opend hij gewoon de geschidenis balk en zie ik een map met History.TES als ik er op klik dan komt er onder de map een bestand te staan met de naam index. en als ik daar weer op klik komt er een melding ( waarschuwing ) dat dit een .DAT bestand is dan kan ik op openen met....... klikken en op anuleren.

mijn varaag is dus wat moet ik doen om er voor te zorgen dat windows internet explorer mijn geschidenis opslaat.

Alvast bedankt voor al jullie hulpzame berichtjes

Groetjes Daantje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 17:01 . Reden: Caps Lock ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
JE CAPS LOCK STAAN AAN!

Dat is dus nergens voor nodig en komt erg irritant over :)

Titeledit:

Geschidenis wordt niet opgeslagen ==> [IE] Slaat geen history meer op*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke versie van IE heb je nu precies geinstalleerd staan; met welke hotfixes eroverheen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Welke versie van IE heb je nu precies geinstalleerd staan; met welke hotfixes eroverheen?

ik heb internet explorer 6.0.2900 ( deze versie heb ik gewoon gekregen na alles geinstalleerd te hebben)

en ik heb geen idee wat hotfix is en hoe ik kan zie welke ik heb misschien kan je me daar mee helpen

maar wat het vreemde is ik heb al eerder windows opnieuw geinstalleerd op deze pc maar toen werkte de history wel gewoon ik vind het vreemd dat hij het nu opeens niet meer opslaat

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We hebben om iemand te quoten netjes een knop uitgevonden: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif Zou je verder je startpost nog even aan willen passen door de HOOFDLETTERS eruit te slopen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:27:
We hebben om iemand te quoten netjes een knop uitgevonden: [afbeelding] Zou je verder je startpost nog even aan willen passen door de HOOFDLETTERS eruit te slopen? :)
ow zoals jullie merken ben ik nieuw hier en weet nog niet goed hoe alles werkt

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:58:
[...]

ow zoals jullie merken ben ik nieuw hier en weet nog niet goed hoe alles werkt
Geen probleem hoor; daarom wijs ik je er ook even op :)

Ik heb dit probleem overigens nog nooit gezien; en vindt het ook wel erg raar :) Je hebt nog geen tweak-programma's ofzo geinstalleerd? Alleen drivers en Windows met ServicePacks en updates?

---

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:27:
[...]

Geen probleem hoor; daarom wijs ik je er ook even op :)

Ik heb dit probleem overigens nog nooit gezien; en vindt het ook wel erg raar :) Je hebt nog geen tweak-programma's ofzo geinstalleerd? Alleen drivers en Windows met ServicePacks en updates?
ja dat klopt, dat is wat ik hebgedaan

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan maar één bericht op internet vinden wat met jouw probleem te meken heeft. Wellicht is de suggestie die daar gedaan word ook wat voor jou: http://www.nibbleguru.com/probs/134/1688

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
Gebruik je McAfee Virusscan (ev. oude versie) ? Die geeft dit probleem met de History van IE. Zie bijv. http://forums.mcafeehelp....7&highlight=history+ie+xp
Ik heb dit zelf ook gehad en moest iets uitzetten in McAfee

[ Voor 26% gewijzigd door Eegee op 20-11-2004 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen

Ik ben er dan eindelijk uit wat het probleem was. bij het installeren van windows had ik bij gebruikers van deze computer een naam ingevuld die uit andere tekens bestond dan 0-9 en a-z daardoor had mijn history map een naam gekregen met vreemde tekens ( andere dan dat ik hal ingevuld bij de installatie )

nu heb ik windows weer opnieuw geinstalleerd ( nu met een normale naam :D ) en lles werkt weer!!!

toch nog bedankt voor jullie medenken

groetjes
Pagina: 1