Toon posts:

[PS] Meerdere vector masks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ppl,

Wanneer ik een vector mask gebruik op een foto met gradient dan vervaagt hij netjes aan 1 kant maar nu wil ik ook een vector mask om de andere kant te vervagen. Ik plaats er dus een nieuwe vector mask bij maar hij veranderd dan telkens weer de gehele (originele) mask.
Iemand een oplossing? :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
Een radial gradient ipv lineair? :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Mja daar dacht ik ook al aan maar ik wil niet aan precies dezelfde kant weer dezelfde vervaging.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:19:
Ppl,

Wanneer ik een vector mask gebruik op een foto met gradient dan vervaagt hij netjes aan 1 kant maar nu wil ik ook een vector mask om de andere kant te vervagen. Ik plaats er dus een nieuwe vector mask bij maar hij veranderd dan telkens weer de gehele (originele) mask.
Iemand een oplossing? :)
Ik begrijp niet precies het probleem? "Ik plaats er dus een nieuwe vector mask bij maar hij veranderd dan telkens weer de gehele (originele) mask."

Wat bedoel je daarmee? Als ik 2 mask layers toevoeg aan een layer met een plaatje erop, dan kan ik er voor zorgen dat ik links en rechts van het plaatje verschillende gradients krijg.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik krijg dat niet voor elkaar. Ik heb het inmiddels wel opgelost. Ik moest gewoon de mask nog applien voordat ik een nieuwe mask eraan toe kon voegen.
Weer wat geleerd! :Y)