Cam met 30fps avi opname en minstens 8x zoom voor 200 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben op zoek naar een digitale camera voor 200 tot 250 euro die minstens 8x optische zoom heeft en op een degelijke resolutie (minstens 640x480) filmpjes op AVI formaat kan opnemen.

Ik heb natuurlijk zelf al wat rondgekeken en kwam bij de Minolta DiMage Z10 terecht, deze heeft 8x optische zoom en kost ongeveer 200 euro, helaas kun je er alleen filmpjes op 15 fps in quicktime formaat mee opnemen, maar voor de rest is het een fraaie camera.

Ook weet ik dat de Sony camera's beter zijn in filmpjes en dit ook in avi formaat doen, maar volgens mij is er geen Sony camera in mijn prijsklasse die 8x optische zoom heeft...

Kan iemand mij een camera aanraden die aan mijn voorwaarden voldoet? Of zal ik toch de Z10 moeten kiezen.

BTW; ik ga de camera gebruiken om foto's en filmpjes te maken in de Arena (van Ajax welteverstaan)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Je weet dat je ook foto's kan maken met filmcamera's? En ik denk dat je een 25fps camera zoekt want dat zijn de meeste camera's 1 beeldje meer per seconde dan wat nodig is om vloeiend beeld te zien.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik zoek een nieuwe auto het liefst een BMW M5 met minimaal 400pk, met leren bekleding, airco, navigatie, panorama dak, 20 inch LM velgen voor €5000,-.

Sorry voor het sarcasme, maar je vraagt redelijk veel voor heel weinig. Met €200,- kom je niet ver ben ik bang. Je kan komt wel heel erg ver bij het merk Kodak (qua kwaliteit/prijs verhouding) maar de eisen die jij stelt betekent ook dat het budget bijgesteld moet worden. Er komen ook een hoop accesoires(geheugen, accu/batterijen, lader, tasje, etc) bij waardoor je al gauw richting de €400,- gaat.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
renzo4000 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:33:
Ik zoek een nieuwe auto het liefst een BMW M5 met minimaal 400pk, met leren bekleding, airco, navigatie, panorama dak, 20 inch LM velgen voor €5000,-.

Sorry voor het sarcasme, maar je vraagt redelijk veel voor heel weinig. Met €200,- kom je niet ver ben ik bang. Je kan komt wel heel erg ver bij het merk Kodak (qua kwaliteit/prijs verhouding) maar de eisen die jij stelt betekent ook dat het budget bijgesteld moet worden. Er komen ook een hoop accesoires(geheugen, accu/batterijen, lader, tasje, etc) bij waardoor je al gauw richting de €400,- gaat.
^^ * ludo agrees

Ik denk dat je óf je budget moet bijstellen óf je eisen moet bijstellen. Een camera met de eisen die jij stelt zul je niet vinden voor € 200. Zeker niet inclusief de (vaak) toch nodige accessoires.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Als je toch in die lage resolutie op wilt nemen dan kan je ook een camera zoeken met digitale zoom (bijna allemaal). Dat scheelt ook weer in je "zoombereik".

Anders haal je het nooit voor die prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxi op 20-11-2004 13:16 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens op www.dpreview.com, of daar iets tussen zit voor die prijs :) Ik geef je weinig kans, maar dat zag je hierboven ook al ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.