Toon posts:

Pc wil niet starten na het installeren van Mach 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me pc wil starten Gaat eerst de compressor warm draaien. Dan gaat me pc aan en dan zie een zwart scherm met de bios versie en snelheid van me procesor en snelheid van me geheugen, dan moest i me ide poorten gaan controleren maar dat doet ie niet. Me toetsenboord lijkt het ook niet te doen. Wat moet ik doen ?

Ik heb een Abit nf7-s rev2.0

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Het zou me niks verbazen als er ergens condens onder zit.

Je systeem is gewoon enorm onstabiel. Ik denk dat je alles weer los kan gaan halen.

Heeft het hiervoor wel gewoon gewerkt? (je hebt die Mach II ST toch al een tijdje) want dat zou veel verklaren. Condens hoeft niet meteen de eerste dag toe te slaan. Op m'n vorige A64 sys met home-made socketkit duurde het ongeveer een maand. Toen was er niks meer met het systeem te beginnen dankzij wat condens en kalkaanslag.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

Topicstarter
Syngrow schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:32:
Het zou me niks verbazen als er ergens condens onder zit.

Je systeem is gewoon enorm onstabiel. Ik denk dat je alles weer los kan gaan halen.

Heeft het hiervoor wel gewoon gewerkt? (je hebt die Mach II ST toch al een tijdje) want dat zou veel verklaren. Condens hoeft niet meteen de eerste dag toe te slaan. Op m'n vorige A64 sys met home-made socketkit duurde het ongeveer een maand. Toen was er niks meer met het systeem te beginnen dankzij wat condens en kalkaanslag.
Maar ik heb hem pas vandaag weer aangesloten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 12:05 ]

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:04:
[...]

Maar ik heb hem pas vandaag weer aangesloten
En zonder prom werkt de pc zeker wel gewoon?
Ik denk dat je gewoon weer opnieuw mag beginnen met installeren want het is dus duidelijk niet goed gegaan.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:57

Epsilon

Dit is geen prom probleem waarschijnlijk

Haal je HD's er eens af. Door een gare kabel / voeding krijg je dit probleem. Ook zonder prom ;).

Probeer maar :)

Verwijderd

Ja idd, ik had dit regelmatig met mijn DFI bordje.
Gewoon ff wat stekkers loshalen en pins controleren.
Of idd een gare kabel.

Of dacht je dat je HDD te koel werd :P :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens proberen.
Pagina: 1