Als ik mijn computer opstart dan verschijnt er na de bios een scherm en daar in staat dat die aan het zoeken is naar udma 100 onderdelen maar die zitten er niet in kan ik dat dan uit zetten op een of andere manier
Moet je ff het nieuwste bios downloaden (1005), ik dacht, of weet eigenlijk wel zeker dat je het daarin uit kan zetten.
Ik heb dus ook zo'n a7v, met bios 1003, draait super. Ik ben geduldig en wacht dus even een paar seconden bij het opstarten.
Heb je er ook last van dat ie blijft hangen voor het laden van het bureaublad bij het opstarten? Ik had dat wel (ook geen ata100 spul erin). Dan moet je even bij scsi-controllers in apparaatbeheer de ata100 controller disablen.
Succes!
Ik heb dus ook zo'n a7v, met bios 1003, draait super. Ik ben geduldig en wacht dus even een paar seconden bij het opstarten.
Heb je er ook last van dat ie blijft hangen voor het laden van het bureaublad bij het opstarten? Ik had dat wel (ook geen ata100 spul erin). Dan moet je even bij scsi-controllers in apparaatbeheer de ata100 controller disablen.
Succes!
Die bios 1003 die draaide ook super, totdat ik W2K erop had gezet
.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)