[NAV2k5] Hoe samenwerking met security center SP2 forceren?*

Pagina: 1
Acties:

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Mijn vraag is heel kort: weet iemand het commando dat na het installeren van de WMI-patch van Norton wordt uitgevoerd, zodat de beveiligingsstatus van Norton Antivrius gedeeld wordt met het beveiligingscentrum van XP SP2?

Ik heb hier nameljk een installatie waarbij de pc na de reboot vastliep, zodat de update wel geinstalleerd is, maar de 'runonce' die na installatie wordt uitgvoerd, hier nooit uitgevoerd is. En zoekend op dit forum en in de KB van Symantec kan ik niet vinden hoe ik specifiek dat alsnog kan effectueren.

Liveupdate geeft aan dat er verder geen updates nodig zijn. Nu kan ik het Beveiligingscentrum gewoon uitzetten, maar dat is wellicht voor de leek die het hier moet gebruiken juist niet een slimme zet.

Dus hoe forceer ik zo'n soort afbeelding (en dan in het Nederlands):
Afbeeldingslocatie: http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/949e46314f0916a0852565d00073bbfd/06e59a840e36cfa888256ecb00697c60/Solution/0.8AC2?OpenElement&FieldElemFormat=gif
Bron.

[ Voor 26% gewijzigd door TromboneFreakus op 20-11-2004 11:26 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Je makkelijkste weg (en wat Symantec wel aan zal raden) is het deinstalleren van het programma en opnieuw installeren. Dan opnieuw LiveUpdaten. Een andere manier is er afaik niet. Achterhalen is ook een beetje lastig als Symantec niet meewerkt.

You can't have everything. Where would you put it?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit en WOS naar SA omdat je iets met NAV probeert te doen :)

[xp-sp2] norton antivirus 2005 wmi-patch ==> [NAV2k5] Hoe samenwerking met security center SP2 forceren?*

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
tweakerbee schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:27:
Je makkelijkste weg (en wat Symantec wel aan zal raden) is het deinstalleren van het programma en opnieuw installeren. Dan opnieuw LiveUpdaten. Een andere manier is er afaik niet. Achterhalen is ook een beetje lastig als Symantec niet meewerkt.
Ik vermoed ook inderdaad dat er weinig anders op zit. Overigens stom dat Symantec niet iets meer openheid over dit soort practische informatie geeft, want het is nogal stom om hiervoor Norton te verwijderen. Dan zet ik toch liever het Beveiligingscentrum uit.... (gebruik toch account met beperkte rechten voor deze gebruiker...).

Tenzij er dus iemand is die deze LiveUpdate patch ook installeert en voor de reboot even wil kijken wat er staat bij HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce of bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce (zoiets, even uit mijn hoofd).