Toon posts:

fixeer spray foto wanneer?

Pagina: 1
Acties:
  • 951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als ik een foto print moet ik dan wachten met fixeer spray tot de foto echt droog is of moet ik het direct na het printen doen.
(tsjonge wat stinkt dat spul :r )
Thx

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat voor spul? :{

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
fixeer spray ;)

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

erna lijkt me logisch anders gaat het mengen en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Fixeer Spray? Ik doe dat in een fixeer-bad.

--edit
Errr jij doet het op een printer? Ik zou zeggen probeer het eens, hoeveel kost zo'n velletje nou €0,15 ofzo?

[ Voor 59% gewijzigd door supakeen op 20-11-2004 12:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het heet sprayfix van pressit.
Er staat letterlijk op de bus:
''Beschermt Uw beprinte cd's,cd-labels,foto's,tekeningen en kleurenprints tegen vocht,water,krassen en vergelen''
Alleen weet ik dus niet of je het moet sprayen direct nadat een foto of tekening uit de printer rolt of dat je moet wachten totdat de foto etc. echt droog is (24 uur ofzo).
Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest, want ik begrijp dat foto-fixeer iets anders is in de doka.
Thx

Verwijderd

Je kunt voor het fixeren van tekeningen ed ook gebruik maken van haarlak! ;)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 12:58
Als je fixeer gebruikt wanneer iets nat is wil het wels vlekken :) Probeer het maar :P

|>

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Wacht tot het droog is :)

De haarlak-truuk kan je overigens ook proberen: helemaal leuk als je het vergelijkt trouwens. Ik wil het resultaat wel eens zien!

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat spul al, dus haarlak ga ik niet proberen maar ik heb wel vaker gehoord dat dat werkt.
Ik heb het er nu direct na het printen opgespoten en heb inderdaad het gevoel dat het wat onregelmatig is (sommige plekken zijn wat doffer)
Dus volgende keer wacht ik tot het helemaal droog is en dan kijken hoe het er uit ziet.
Thx
Pagina: 1