Stijlvolle (huiskamer-style) behuizingen

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Goeiedag,

Voor mijn studio heb ik het wel er voor over om gewoon een verdomd mooi kastje neer te zetten. Ik ben op zoek naar stijlvolle behuizingen, om daar mijn productiesysteem in te knutselen.

Nou is het verdomd lastig om te vinden wat ik bedoel. Het merk Silverstone komt behoorlijk in de buurt, maar het probleem is vaak de ruimte. Er moet sowieso 1 dvd bakker in (altijd handig) en zo'n 2 harde schijven. De case moet gemaakt zijn voor standaard ATX formaat (wat veel van die cases niet zijn)

Afbeeldingslocatie: http://www.silverstonetek.com/products/lc03/34%20view/LC03.jpg

Hier zie je een voorbeeld van wat voor kasten ik bedoel. Zijn er meer mensen die nog wat merken kennen waarvan je zegt "die hebben wel wat je zoekt"? Ik heb hier en daar gezocht, maar verder dan Coolermaster en Lian Li kwam ik niet echt...

Ik knikker hem in OH omdat er geen subforum is voor kasten en het niks met casemodding te maken heeft :)

Thnx!

Verwijderd

Is een barebone nix, daar passen 2 hdd's in en een dvd brander mobo.
Voeding zit er al in.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 01:59 ]

• Flake
Nee, een barebone is absoluut niets :)
Dsign is idd erg vet...

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ik heb onlangs ook flink lopen zoeken naar stylvolle huiskamerkastjes. Silverstone en Dign waren toevallig precies de twee merken die ik erg mooi vond. Verder geen interessante merken gevonden. Nog niets aangeschaft aangezien financiele middelen nu even niet aanwezig zijn.

Overigens is die Silverstone van jouw plaatje nog best te betalen.

Hier nog wat kastjes van Dign die onder andere hier te bestellen zijn.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• Flake
Alleen micro-ATX voedingen? Hmmm... Dat wordt zoeken :P

Verwijderd

Zelf vind ik de Cooler Master Cavalier serie een tip:
http://www.coolermaster-e...alier_desktop/cav-t02.asp

Deze ziet er mooi uit en ondersteund standaard ATX :)

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Heb de silverstone kast al een maandje of 2 als HTPC in gebruik (woonkamer), is zeer mooi afgewerkt en goed stil te maken...

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik ben dus naar hetzelfde op zoek, maar dan voor redelijke prijzen. Dign is mooi maar die prijzen zijn buitenaards. 300 euro voor een kast, weet je hoeveel dat in guldens was :)

Meer dan 150 euro mag een kast van mij echt niet kosten, echter moet het wel atx zijn en niet allemaal plastic. Frontje erop is wel een must eigenlijk, lcd niet echt.

• Flake
Dat kun je dus shaken.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Onzin, je hebt waarschijnlijk nog nooit verder dan dign gekeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/atc620/atc620s560.jpg
ongeveer 150 ofzo maar geen atx denk ik

Afbeeldingslocatie: http://www.htpcnews.com/images/silverstone_lc03/LC01vLC03fromfront.jpg
180 zonder voeding

Vooral de bovenste case heb ik in 2002 al een keer voorbij zien komen dus ik vind het niet teveel gevraagd van me of er al nieuwe zijn of misschien dezelfde maar dan 100 euro eraf :/

[ Voor 10% gewijzigd door Pixal op 30-11-2004 16:13 ]

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

atx \0/

maar niet helemaal wat ik zoek.. waar reageert de vu meter op? effe opzoeken ergens

oh, audio.. waar sluit je dat dan op aan? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Pixal op 30-11-2004 17:00 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:18
Die werkt op de analoge audio uit, je plaatst hem "tussen" je uitgang en je stereo plug. Ik heb echter gelezen dat hij niet werkt als je SPDIF gebruikt.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

jopie schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:39:
Die werkt op de analoge audio uit, je plaatst hem "tussen" je uitgang en je stereo plug. Ik heb echter gelezen dat hij niet werkt als je SPDIF gebruikt.
Ja ik zag t idd.

Ik weet van een nForce2 mobo iig dat dat wel moet werken. Ik gebruik spdif naar m'n receiver maar als ik een koptelefoon aansluit op de analoge uitgang werkt dat gewoon. Dus dan moet dit ook werken.

Ik vind hem met vu meter niet zo mooi dus ik denk dat ik die kale versie ga bestellen binnenkort. Ik hoop eigenlijk wel dat het een beetje stille fans zijn die megeleverd worden.

Ik heb hele goede ervaringen met een 6cm fan op een coolermaster cpu koeler maar ik weet niet of deze hetzelfde zijn.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Pixal schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:01:
[...]

Ja ik zag t idd.

Ik weet van een nForce2 mobo iig dat dat wel moet werken. Ik gebruik spdif naar m'n receiver maar als ik een koptelefoon aansluit op de analoge uitgang werkt dat gewoon. Dus dan moet dit ook werken.

Ik vind hem met vu meter niet zo mooi dus ik denk dat ik die kale versie ga bestellen binnenkort. Ik hoop eigenlijk wel dat het een beetje stille fans zijn die megeleverd worden.

Ik heb hele goede ervaringen met een 6cm fan op een coolermaster cpu koeler maar ik weet niet of deze hetzelfde zijn.
Heb je die kast nog besteld? Ik vind hem wel mooi (zonder meter dan) en denk er ook hard over.
Pagina: 1