Toon posts:

vraagje over infineon pc3200 geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een vraagje aan jullie over een geheugenmodule:
"512 MB Infineon PC3200 cl 2.5" met VT chips.
Ik heb ernaar gezocht op dit forum, maar heb er niets over kunnen vinden.
Heeft iemand ervaring met bovengenoemd geheugen? Valt het geheugen goed over te clocken.

Ik heb wel informatie over Infineon geheugen met Infineon CHips gevonden, maar daar gaat het niet over.

Als ik zou moeten kiezen tussen bovengenoemde geheugenmodule of een module uit de ValueRam serie van Kingston (ook 512MB, maar dan cas 3) welke zouden jullie dan kiezen?

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:12
ik heb hier zelf 2x de 512 van kingston (maar dan op cas 2.5) en die draaien prima, ik zou niet weten of deze goed overclocken maar icm met de andere componenten vind ik ze snel genoeg voor games e.d.

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Lijkt mij gewoon normaal geheugen. Niets bijzonders. Beetje Valuaram achtig zoals je al zegt :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet niemand over die VT-chips op die modules? ALs je Twinmos met winbond neemt, zijn deze ook beter dan die met Twinmos of m-tec chips.
Ik heb nog niets over bovenstaande chips gelezen.

Verwijderd

Ik heb tijden lang Infineon/Infineon geheugen gehad. (Dat is geheugen dat zowel door Infineon is gemaakt, als verkocht. Dat is brand-on-brand geheugen. Er zijn bijvoorbeeld ook andere merken, die Infineon chips gebruiken.) Nooit heb ik er problemen mee gehad; ik heb PC133 gebruikt, PC2100, en PC3200 bij mijn eigen computers, en bij anderen. Ik ben er tot nu toe zo tevreden over (stabiel, op snelle timings), dan ik altijd voor dit geheugen ga als ik niet Corsiar kies. (Corsair geheugen kies ik puur voor de naam, eigenlijk...)

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

INFINEON modules met VT chips bestaan echt niet.

INFINEON zelf is een producent van geheugenchips en modules, deze zullen nooit of te nimmer VT chips gebruiken wat toch duidelijk van minder goede kwaliteit zijn.
Ook bestaan er geen VT modules met INFINEON chips. Er is dus echt ergens een fout gemaakt.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overclockervaringen kun je terugvinden in Die-Hard Overclocking & Cooling. Er loopt een DDR geheugen OC-resultaten topic.

Search biedt ook voldoende informatie: [search=512mb infineon pc3200 met vt chips]
vraagje over infineon pc3200 geheugen
[rml][ OC] Het grote DDR geheugen topic[/rml] waarin je mbv de Quick Search de Infineon ervaringen kunt filteren: zoeken naar 'infineon' binnen [OC] Het grote DDR geheugen topic. Hetzelfde kun je doen in de volgende delen van het topic :Y)

Povere ervaringenrequest/zoekertje, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.