Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
probeer eens in de bios halt no errors aan te zetten, misschien gaat hij gewoon door de POST
Ik heb het beschamend makkelijk kunnen oplossen, namelijk door de
BIOS defaults te laden
.
Daarna WinXP SP2 erop gezet, en nu werkt alles weer naar behoren.
Vraag me alleen af wat het probleem nou was
Daarna WinXP SP2 erop gezet, en nu werkt alles weer naar behoren.
Vraag me alleen af wat het probleem nou was
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
/gok mode (als het goed is haal ik direct een staatslot
)
Misschien is de spanning van je batterij (die de bios settings bewaart als de laptop uit is) aan het afzwakken, de microcode zit in een 'updatebaar' gedeelte, miscchien dat door de defaults te laden dat weer opnieuw is neer gezet
/gok mode
Misschien is de spanning van je batterij (die de bios settings bewaart als de laptop uit is) aan het afzwakken, de microcode zit in een 'updatebaar' gedeelte, miscchien dat door de defaults te laden dat weer opnieuw is neer gezet
/gok mode