Voor de minder bedeelden onder ons is er goed nieuws, de snelheden van @Home budget gaan omhoog, de download word 4x sneller en de upload 2x. Dit kreeg ik te horen van @Home via een mailtje, op de site is het ook te lezen, net als op troublesathome.nl.@Home begint 1 december aanstaande met het verhogen van de snelheid van @Home Budget. De download snelheid zal van 64 kbit/s naar 256 kbit/s gaan en de upload snelheid van 32 naar 64 kbit/s. Dit betekent onder andere dat het downloaden van pagina's aanzienlijk sneller gaat, u nu gebruik kunt maken van verschillende online radiostations en kleine videobestanden kunt bekijken. Deze verhoging wordt stapsgewijs doorgevoerd. Uiterlijk 15 december 2004 zal de snelheid zijn aangepast voor alle @Home Budget abonnees.
Heel mooi. Ik heb zelf gelukkig breedband maar op deze manier wordt ook het goedkoopste abbo van @home best aantrekkelijk. Ik bedoel, 64 kbit is natuurlijk gewoon vervelend weinig, met 256 kun je iig nog lekker internetten en een radio stream luisteren.
Kan ik eindelijk eens wat fatsoenlijker internetten bij mijn vriendin. Vooral het ophalen van PDF'jes ging gewoon langzaam, vooral als je het een en ander nodig hebt.
Het was natuurlijk te verwachten dat deze abonnement ook een upgrade zou krijgen.
Het was natuurlijk te verwachten dat deze abonnement ook een upgrade zou krijgen.
[ Voor 22% gewijzigd door Tatsu op 20-11-2004 11:36 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ik heb het zelf ook, en het is idd best vervelend hoe traag het bekijken van pagina's gaat. Dat zal nu aanzienlijk verbeteren lijkt me
Verwijderd
Bij je vriendin: OOooooh jaa! Ik kom op een hoogte punt!!Tatsu schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:36:
Kan ik eindelijk eens wat fatsoenlijker internetten bij mijn vriendin. Vooral het ophalen van PDF'jes ging gewoon langzaam, vooral als je het een en ander nodig hebt.
....
30kb/s!!!!!! Whoopie!!! OOH JA!
Internetten bij je vriendin.. daar hoor je andere dingen te doen mensen