wat is een beetje goeie koeler, 1 die niet na 3 maanden al begint te rammelen ofzow..
en als het ff kan niet duurder dan 50 à 60 gulden...
en als het ff kan niet duurder dan 50 à 60 gulden...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
En ja dit is ook een goed voorbeeld waar een ieder wat aan heeft.Op dinsdag 02 januari 2001 19:39 schreef smokey het volgende:
ligt eraan waarvoor he?
enneh blokkie of hoe die gozer ookheet. ik heb nog nooit van alpha fans gehoort. wel van alpha heatsinks.
de beste fans zijn meestal delta's. maar ze maken nogal een herrie soms vooral de HP's.
www.oc-schop.nl
Verwijderd
hmmmOp dinsdag 02 januari 2001 21:45 schreef FrankGuthrie het volgende:
Cooler master, heb ik hier ook, op dit moment maakt hij veel geluid, maar dat komt omdat 1 van de vinnen stuk is omdat ik met mijjn stomme kop m'n vinger ertussen douwde :D:D:D:D:D:D:D.
Gelukig zei me vinger geen auw, maar d fan stond stilOp woensdag 03 januari 2001 02:19 schreef pc-smurf het volgende:
AU!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik heb ook een Papst cooler. tekoop bij Farnell daar koste die 12cm 220 Volt cooler fl 80,- p. stuk ik heb erop de hcc dagen bij X-Ray 2 voor fl 35,- ennuh hij is echt low noise, je hoord ze haast niet als ze aan staan.Op woensdag 03 januari 2001 13:09 schreef PC-Freak het volgende:
Kijk of je een Phapps koeler kan vinde, superkwaliteit en gaan echt lang mee.
Een kameraad van me had m voor 55 piek gekocht, draait heel makkelijk en als je wilt clocken kan dat best wel goed.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd