Gigabyte k8vt800 incl. ati 9600xt

Pagina: 1
Acties:

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:12
ik weet niet of deze topic nou hier echt op zijn plaatst is maar here's a go:

op de hcc heb ik een nieuwe mobo gekocht (zie topic titel) en een amd64 2800+, nu het volgende met geen mogelijkheid krijg ik mijn videokaart (zie topic titel) stabiel draaien op agp 8x alleen op 4x

ik heb echt al een legio aan dingen geprobeerd, andere drivers (voor zowel kaart als mobo) voeding vervangen door een 400watter, verschillende geheugen timings geprobeerd, andere videokaart..................

heel raar maar deze problemen had ik al met mijn aopen ak77-600gn en amd 2200+

vastlopers in spellen als Generals Zero Hour, CoD, Doom3 (zoals gezegd geen probs op 4x)

ik begin sterk te denken dat het aan de kaart zelf ligt maar dat zou niet moeten kunnen want een vriend van me heeft precies dezelfde en die draait als een zonnetje op een asus k7sn8 deluxe (wel met wat stabiliteits problemen maar die komen niet door de videokaart............ ;)

heeft iemand een idee wat er hier aan de hand kan zijn?

ik over weeg nu een andere mobo + videokaart maar wil dit probleem ook opgelost krijgen gezien deze config nu naar een ander gaat...........

//UPDATE 01-12-2004

vandaag pas kans gezien om andere beeldkannon erin te hangen, de geforce 5700 ultra, deze draait voor meer dan 2 uur zonder probleem bv. generals zero hour. dus we gaan mooi de kaart aanbieden aan de leverancier. ff bon zoeken.............

[ Voor 12% gewijzigd door profweirdo op 01-12-2004 19:54 ]

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• profweirdo
niemand?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

wissel de kaart eens om met de van die vriend van je, het hoeft nl. niet aan het *type* kaart te liggen, maar het kan gewoon dat je kaart defect is.
Daarnaast geef je aan "een 400watter" te hebben gebruikt. Was dit ook een fatsoenlijk merk, of bijvoorbeeld een Q-Tec, want die laatste heb je *niets* aan, gezien hij effectief minder powef zal hebben dan je normale voeding, al heeft die misschien een minder wattage.

• profweirdo
dit heb ik nog niet geprobeerd maar heb wel andere videokaarten erin gehad die wel 8x draaiden.

en het is een antec 400watter.

doe ik dan toch iets verkeerd (wat instellingen betreft of e.d.)?