http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
tenzij je de tutorials echt niet snapt zou ik zeggen om dan pas naar NL te zoeken
en een goeie plek om te beginnen om de grondbeginselen te leren is www.leveldesigner.com
JA ik weet daar staan geen UT2004 tutorials maar de basis princiepes zijn van UT2003/4 bijna hetzelfde.
bij ut2004 heb je alleen Onslaught / assault / en voertuigen maar voordat je daaro bent moet je eerst weten hoe de basis van mapping in elkaar zit. en persoonlijk vind ik de tutorials van www.leveldesigner.com toch 1 van de makkelijkste.
oja.. beetje vaker g00gle gebruiken kan geen kwaad
en een goeie plek om te beginnen om de grondbeginselen te leren is www.leveldesigner.com
JA ik weet daar staan geen UT2004 tutorials maar de basis princiepes zijn van UT2003/4 bijna hetzelfde.
bij ut2004 heb je alleen Onslaught / assault / en voertuigen maar voordat je daaro bent moet je eerst weten hoe de basis van mapping in elkaar zit. en persoonlijk vind ik de tutorials van www.leveldesigner.com toch 1 van de makkelijkste.
oja.. beetje vaker g00gle gebruiken kan geen kwaad
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 01:26 ]
Ook via google , maar ik krijg het idee dat er niet echt een beschrijving is in het nederlands onderhand .
In principe hoef ik niet zo veel te leren .
Wil nml een oud sof1 map genaamd jpn proberen te krijgen in ut 2004.
De simpelheid waarmee hij naar alle waarschijnlijkheid gemaakt kan worden heb ik denk ik verder niets te maken met de onslaught / assault etc etc word alleen een ctf cq dm map .
This voornml de muren , tex vlaggen skins en wat andere basic dingen .
In principe hoef ik niet zo veel te leren .
Wil nml een oud sof1 map genaamd jpn proberen te krijgen in ut 2004.
De simpelheid waarmee hij naar alle waarschijnlijkheid gemaakt kan worden heb ik denk ik verder niets te maken met de onslaught / assault etc etc word alleen een ctf cq dm map .
This voornml de muren , tex vlaggen skins en wat andere basic dingen .
[ Voor 6% gewijzigd door MaFFia op 20-11-2004 01:33 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|