Zoek een bepaald spel

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zoek een strategy spel voor de pc:

Ik speelde het vroeger wel eens met een maat van me.

Je hebt in ieder geval 2 partijen (terran achtig en een soort van protoss). Het is een ruimte strategy spel. Je hebt een paar planeten binnen een stelsel en je kunt daar omheen een aantal gebouwen bouwen. Verder kun je nog defence bouwen en schepen en door een soort waygates kun je naar andere stelsels vliegen.
Die protoss partij had als lompe schepen altijd een soort frisbee achtig ding met een zoeklaser voorop. Monolith heette die

Lijkt op homelands achtig, maar dan realtime strategy.

Ben de naam kwijt ;(

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 13:01

mvz

muziek verslaafde

starcraft.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Denk dat ik een fout antwoord ga geven. Maar ik krijg de titel : Reunion , of Fragile alliance in mijn hoofd? (titels geven mij wel een fijn gevoel O+ )

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Starcraft it is. Er is nu ook een nieuwe versie uit: http://www.blizzard.com/ghost/

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verder kun je nog defence bouwen en schepen en door een soort waygates kun je naar andere stelsels vliegen.
Kon dat met Starcraft? staat me niets van bij...?

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
-Skyhawk- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:41:
[...]

Kon dat met Starcraft? staat me niets van bij...?
Waarschijnlijk een van de vele uitbreidingen. Heb altijd het origineel gespeeld, maar aangezien hij de namen protoss en terran roept, neem ik aan dat het starcraft is.

Verwijderd

Lees de startpost nog eens goed door, "een soort van..."

Voor ik-zoek-de-naam-van-een-spel vragen is er een apart topic gereserveerd, namelijk [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic[/rml]. Zou je je vraag daar nog een keer willen plaatsen? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.