[XP] vast gelopen tijdens norton scan geen XP meer na reboot

Pagina: 1
Acties:

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Het zit zo.... Me moeder had vanavond voordat ze boodschappen ging doen ff norton system scan laten doen... duurt meestal een poosje en als je tochweg bent een mooie gelegenheid.... Nu kwam ze dus terug van boodschapjes doen en had ze een zwart scherm met niks meer op alles hing gewoon.... Computer opnieuw opgestart.... en daar begint het dus...

Hij start de pc "half op" je krijgt 1of 2 sec het windows xp loading scherm te zien endan hangt hij (blauw scherm met hoop geblaat, Onherstelbare systeemfout)

Nu kan je voordat je gaat booten kiezen wat je wilt... normaal windows, veilge modes (internet mogelijkhied) en laatst bekende werkende profiel gebeuren....

Geen1 daar van werkte dus ook.... Het gekke is als ik in dos ging kijken via het xp cd dan was de C schijf compleet leeg en de D en F schijf zat gewoon nog de data op....

Dus ik heb XP eropnieuw opgezet (deels) op C: dus..... nou bezig met installeren van bestanden etc, dan wilt hij opnieuw opstarten... prima.... en precies het zelfde ! weer bij 1 a 2 sec xp logo
BOP uit.... maar geeft hij dus een error en zet echt alles uit
alleen het cpu fin hoor je nog draaien... HDD gaat gewoon compleet uit !

Is die hdd gewoon kaduk ? Of wat kan ik proberen om die zooi weer aan de praat te krijgen...

Die zooi die op D: en F: stond kon ik trouwens niet opvragen met CD Naampje map
gaf hij aan dat de koppeling oid niet kon vinden of niet juist was parameters

Nou ik hoop dat iemand het weet.... Stoden hoop oude foto's en briefen etc van me oma en opa op ;(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke BSOD krijg je dan precies? :)

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
nah die eerste weet ik dus niet meer omdat ik een nieuwe xp erop heb gezet om te kijken of de D schijf nog gespaard was...

Nu krijg ik dus dat blauwe scherm met onherstelbare systeemfout

C000021A

en daaronder bij status 0xc0000263

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

en [TOPIC=718455///#0xC000021A] :)

[ Voor 58% gewijzigd door elevator op 20-11-2004 15:09 ]