Toon posts:

W2k3 hangt bij backup, alleen background te zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HP ML330 windows 2003 schone install originele drivers met exchange 2k3 en alle updates.

Hangt bij het maken van ntbackup, wordt eerst heel traag en daarna kan ik geen toetsen meer gebruiken ook de taskmanager niet. Uiteindelijk is alleen nog de background zichtbaar. Enkel een koude start brengt de server weer up. Geen meldingen in het log.

Wat kan dit in hemelsnaam zijn? Hardware problemen zijn uitgesloten omdat we een exact zelfde machine hebben met hetzelfde probleem.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
heb je die machine wel geinstalleerd middels de meegeleverde smartstart cdrom van HP :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
jazeker! in het veld heb ik nu ong 10 van deze machines met dezelfde config in productie staan, alleen 2 geven bovenstaande problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 08:20 ]

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Degeen die bij ons juist zoveel problemen veroorzaakte?? (machine was traaaaaag, na install zonder smartstart niet)

Sign here against sigs

Verwijderd

Hmmm...

Paar tips :

Installeer als je een DAT driver/SCSI-card heb, de nieuwste drivers van de fabrikant.

2de : ik had ook met MCaffee problemen, performance problemen wel te verstaan. NTbackup sloeg vast, en toen een ander product geprobeerd. (arcserve) dit draaide wel, maar werd enorm traaaag (29 uur, ipv 4 uur.)

Nieuwe drivers, andere virusscanner, en probleem was gelijk weg.

Hopelijk draag dit bij aan je oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe drivers, andere virusscanner, en probleem was gelijk weg.
dank je voor je antwoord. ik kan inderdaad de virusscanner nog uitschakelen. ik heb inmiddels een posting op usenet gelezen waar iemand suggereert dat het een update van windows kan zijn; KB 828741. lijkt me onwaarschijnlijk, maar het proberen waard om die update te deinstalleren.

alle suggesties zijn verder welkom, mocht niets helpen moet ik maandag helaas de machine opnieuw installeren. :/

Verwijderd

Topicstarter
vooralsnog lijkt het deinstalleren van de patch geholpen te hebben. ik heb inmiddels al 3 goede backups kunnen maken.

lekker zo'n patch. 8)7
Pagina: 1