Toon posts:

verzenddatum in emailbericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraag 1,

Ik ben bezig met het maken van een sjabloon in html tbv email. Wat ik nu wil is dat automatisch de verzenddatum in de mail gezet wordt. Kan dit?... of zal de ontvanger dan altijd de huidige datum te zien krijgen?

vraag 2,

Is het mogelijk in outlook 2 standaard sjablonen te gebruiken?... ik wil namelijk een blanko emailbericht en een opgemaakt bericht kunnen versturen. Kan dit op een of andere manier toegevoegd worden onder de knop nieuw, zodat je vervolgens kunt kiezen welk sjabloon je gebruikt?

bedankt!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
autotekst :) en ja.

[ Voor 25% gewijzigd door HunterPro op 20-11-2004 02:06 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

crisp

Devver

Pixelated

Dit is meer iets voor Software Algemeen :)

W&G --> SA

Intentionally left blank

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:38:
vraag 1,

Ik ben bezig met het maken van een sjabloon in html tbv email. Wat ik nu wil is dat automatisch de verzenddatum in de mail gezet wordt. Kan dit?... of zal de ontvanger dan altijd de huidige datum te zien krijgen?
Waarom zou je iets in mail zetten dat er standaard al in staat? Verzenddatums blijken immers technisch al uit de headers van de mail en ieder mailprogramma zal het kunnen weergeven.
[/quote]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

TromboneFreakus schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:33:
[...]

Waarom zou je iets in mail zetten dat er standaard al in staat? Verzenddatums blijken immers technisch al uit de headers van de mail en ieder mailprogramma zal het kunnen weergeven.
Omdat je het bijvoorbeeld gebruikt in een Datum: blaat / Betreft: blaat ; situatie :) .

Maar dit helpt de TS niet ech verder

DM!

Verwijderd

Topicstarter
JHS schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:34:
[...]

Omdat je het bijvoorbeeld gebruikt in een Datum: blaat / Betreft: blaat ; situatie :) .

Maar dit helpt de TS niet ech verder
klopt

ik heb autotext (word?) inmiddels geprobeerd. het probleem is dat er dan wel de juiste datum in de html staat, maar wanneer ik vervolgens mijn klok van de pc een dag voor zet, er in outlook dan nog steeds de datum van de dag daarvoor gegeven wordt.

Wat ik wil is dat er bij het maken van de mail automatisch de datum wordt ingevoerd (gewijzigd) en dat de lezer dus ook altijd die datum zal zien. Het is idd dezelfde datum als dat je bij received in outlook zal vinden. Zo

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:55:
[...](...)Het is idd dezelfde datum als dat je bij received in outlook zal vinden. Zo
Eerder by sent in de header, aangezien een email er op zich langer dan een dag over kan doen :) .

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Maar?... enig idee hoe ik deze datum in de mail vernoemd krijg?
Pagina: 1