[NFSU2] Geluid loopt opeens niet samen met het beeld

Pagina: 1
Acties:

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 08:22
HELP! Heb opeens een probleem met het geluid gekregen bij nfsu 2, het geluid loopt niet even met het beeld, dat is ook in het menu zo, alles wat ik had gedaan was winamp tegelijkertijd laten draaien. Mn nfsu2 crasht nu ook als ik "test nitro purge" wil doen...Heb het al een keer geuninstalled, maar dat hielp niet, het ligt toch niet aan mijn savegame?? (Zo ja, is dat op te lossen door 1 enkel configbestandje oid te vervangen?)

Verwijderd

probeer eens in safe mode op te starten.

Staat in de NFSU2 folder een snelkoppeling daar naar toe. zodra je ingame bent zet je alle settings naar Default en sluit je het spel af.

sluit ALLE programma's af die van je geluidskaart gebruik maken of kunnen maken. Start NFSU2 op en kijk of je nog steeds het zelfde probleem hebt.

Zoja.. probeer dan eerst eens je Audio drivers te updaten en daarna de setup van DirectX 9.0C te draaien. gevolg door een herstartje. (voor de configuratie van DXmedia9)

Mocht het daarna nog niet lukken post dan hiero ff je specs van je machine en wat voor driver je eerst gebruikte en wat voor driver je nu gebruikt ect ect want je geeft nu eigenlijk beetje weinig info kwa hardware wat je heb. maargoed try it first ;)

Greetz,

Preatorian

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 08:22
k thnx, ff proberen, maar eerst mn savegame recoveren...per ongeluk deleted :o

Porbleeem opgelost: kwam door totalrecorder |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Evolutionz op 20-11-2004 00:18 ]