2 Games van 4 cd's op 1 dvd

Pagina: 1
Acties:

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Hey allemaa,

Ik heb een vraagje,

ik heb bijvoorbeeld Medal of honor Allied assault en spearhead... dat is bij elkaar 4 cd's.

Nu wil ik dus die 4 cd's rippen en het op 1 dvd zetten.

Maar als je dat doet dan heb je het probleem met het installeren dat ie om Cd2 vraagt.. bestaat er een programma waarmee je dus meerdere, bijv images of gewoon uitpakken, games op een dvd kan branden zodat je niet steeds die vier cd's bij de hand moet houden. Bijv makkelijk als je ergens anders heengaat en je het daar wilt spelen. hoef je maar een dvd mee te nemen.

Dus 2 games van 4 cd's in totaal op 1 dvd maar wel gewoon vanaf die dvd kunnen installeren.. wie kan me daarmee helpen?

alvast bedankt

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 15:14
Daemon Tools

• Damocles.NL
Daemon tools....

en hoe gaat dat in ze werk dan? of wijst dat zich echt vanzelf hoe je dat moet aanpakken

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:06
Damocles.NL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:51:
Daemon tools....

en hoe gaat dat in ze werk dan? of wijst dat zich echt vanzelf hoe je dat moet aanpakken
Met Daemon Tools kun je imagebestanden in een virtuele cd-drive mounten... die images kun je dus gewoon op dvd branden.. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Met daemon tools zul je dan de images op de dvd moeten zetten. Daemon tools kan die dan inlezen. Dan heb je dus een 4 bin files en 4 cue files op je dvd.

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 15:14
Burn je Cd's als ISO's op DVD.
Zet Daemon Tools ook op die DVD, dan hoef je als je ergens anders bent dat niet te downloaden. Het is nog gratis ook.

Met Daemon Tools kun je ISO's van bijv. DVD of HD laden.
Hoef je zelfs geen cd-tjes te wisselen o.i.d.

• Damocles.NL
Oh op die manier, ja dat snap ik, ik gebruik daar meestal alcohol voor overigens..

maar is er niet een mogelijkheid om ze echt gewoon vanaf die cd te installeren.. zonder het mounten in een virtuele drive?

vroeger had je nog weleens van die verzamel cd's met games en programma's, dat lijkt me opzich wel makkelijk om het op die manier te doen, dat je gewoon kan kiezen maar ik dacht dus dat je dan met het probleem van cd2 zat als je installeerd.

mounten dat kan natuurlijk altijd als het niet anders kan maar misschien is er dus een programma waarmee je dus zelf zo een menu of wat dan ook kan maken op een easy way en gewoon vanaf cd kan installeren

[ Voor 53% gewijzigd door Damocles.NL op 19-11-2004 21:56 ]

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verder zie ik weinig andere mogelijkheden als Deamon Tools

[modbreak=bron, Policy: Alle regels die op het forum gelden]Warez doen we hier niet aan. Dergelijke opmerkingen graag achterwege laten voortaan :)[/html]

[ Voor 67% gewijzigd door sanfranjake op 26-11-2004 07:56 ]

• Damocles.NL
laat ik daar nou net geen lid van zijn :)

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-07 17:20

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Laat ik nou net hetzelfde "probleem" hebben, maar dan met VS.NET 2003, dat is 6 cds, leek mij goedkoper omdat op 1 dvd te fikken (altijd op de € letten ;) ) Scheelt natuurlijk ook een hoop losse schijfjes.
via search kwam ik op oa:
http://gathering.tweakers...rdere%2Cimages%2Cop%2Cdvd

Daar wordt de volgende tip gegeven:
1. Extract alle cds naar je harde schijft
2. Gooi alles in een map (doe cd1 als laatste, ivm overschrijven van je menu/autorun)
3. Probeer te installeren vanuit die map en kijk of het werkt.

als het niet werkt kun je ook proberen elke cd in een submap te gooien, gewoon ff pielen en kijken of het gaat werken.

en anders daemon of soort gelijk progie

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:06
Arie-Kanarie schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:36:
Laat ik nou net hetzelfde "probleem" hebben, maar dan met VS.NET 2003, dat is 6 cds, leek mij goedkoper omdat op 1 dvd te fikken (altijd op de € letten ;) ) Scheelt natuurlijk ook een hoop losse schijfjes.
via search kwam ik op oa:
http://gathering.tweakers...rdere%2Cimages%2Cop%2Cdvd

Daar wordt de volgende tip gegeven:
1. Extract alle cds naar je harde schijft
2. Gooi alles in een map (doe cd1 als laatste, ivm overschrijven van je menu/autorun)
3. Probeer te installeren vanuit die map en kijk of het werkt.

als het niet werkt kun je ook proberen elke cd in een submap te gooien, gewoon ff pielen en kijken of het gaat werken.

en anders daemon of soort gelijk progie
Lijkt me toch niet dat dat werkt bij spellen, die doorgaans zo beveiligd zijn dat je ze alleen van de originele cd kunt spelen :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1