Toon posts:

Gehackt of fout in internet explorer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. ik probeer in te loggen op me hotmail. maar krijg de melding:

"De .NET passport-service is momenteel niet beschikbaar op deze website vanwege een van de volgende redenen

() Mogelijk bevat of ondervind de site een fout die de .NET Passport-service beinvloedt.

() De site is mogelijk geen Officiele deelnemende .NET Passport-site"

Wat is dit? een fout in internet explorer? of ben ik gehackt? omdat er bij de laaste optie word gesproken van geen Officele deelnemde .NEt Passport-site.

Dus misschien zie ik apen en beren maar kan het zijn dat ik gehackt ben en ze zo mijn wachtwoord op vangen.

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:08
Als je OS volledig ge-update is, je verder verder virus en spyware vrij bent, en je host-file geen abnormale dingen bevat dan zal het wel loslopen..

[ Voor 72% gewijzigd door sjhgvr op 19-11-2004 21:42 . Reden: quote verwijderd, niet nodig ]

oisd.nl

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je ziet apen en beren :)

Gewoon in klein foutje in de hotmail applicatie op hun servers, je bent waarschijnlijk niet gehacked en er zit geen fout in IE.

Verwijderd

Topicstarter
real-doc schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:42:
Je ziet apen en beren :)

Gewoon in klein foutje in de hotmail applicatie op hun servers, je bent waarschijnlijk niet gehacked en er zit geen fout in IE.
werkt wel op andere pc's .. maar niet op de mijne.. spyware?

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Clear je cookies eens, scan op spyware(spybot of adaware), en kijk dan nog eens of het werkt ;)
offtopic:
wel zeeeeeeer snelle kick he...
Pagina: 1