[Outlook Express 6.0] krijg niet alle emails op elke account

Pagina: 1
Acties:

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07 12:28

Huig

Merino Fanatic

Topicstarter
Hallo iedereen!

Ik (naja m'n ma) heb een probleem met outlook express.
het gaat om hetvolgende:
Ik wilde heel leuk ook de mails van mn ouders kunnen lezen, dus heb ik ook een outlook account gemaakt. Dat werkt voor mij prima, maar nu klaagt mijn moeder dat zij niet altijd alle emails krijgt, en drie windows accounts af moet gaan om alle emails te leven. (ik krijg alles trouwens wel ;) )
Kan iemand mij helpen?
Alles verzenden en ontvangen levert nix op, alle outlook account gegevens zijn hetzelfde, GoT & Google levert ook niets op)
*Voor je ingewikkelde dingen post: Ik weet niet zo veel van outlook af (tsja, n00bs zijn er ook he :P )*
THX,

HuiG

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08-2025

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

Als ik het goed begrijp wil je dus emails van je moeders account lezen op 2 verschillende comps??? (Mag hopen dat ze het wel goed vind en ook weet??? O-) ).

wat nog wel eens wil helpen is dat je op beide comps in outlook express bij het menu EXTRA onderaan ACCOUNTS kiest, dan juiste emailaccount selecteren en EIGENSCHAPPEN kiezen, bij tabblad GEAVANCEERD kun je dan KOPIE VAN BERICHTEN OP DE SERVER ACHTERLATEN en VAN SERVER VERWIJDEREN NA 10 DAGEN instellen/aanvinken. Zou het opgelost moeten zijn test dit eens uit!!!

Beam this message up, Scottie!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07 12:28

Huig

Merino Fanatic

Topicstarter
Ik heb het net geprobeerd, maar het hielp helaas niet.

Overigens gebruik ik maar 1 comp.

weet je waar het dan aan zou kunnen liggen, of zou een re-install van windows ook goed zijn?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• Mauridia

Mauridia

Ja maar hier is denk ik klein misverstandje :?, jouw ouders en jij hebben die nou allebei een apart account van b.v. ons@email.com op 1 en dezelfde computer of 2 verschillende comps???

Zo ja wat is daar de nut dan van? gezamenlijk 1 account is dan toch makkelijker aangezien jullie elkaars email lezen. Wat ik als antwoord poste heeft betrekking op emails lezen van hetzelfde emailadres op 2 verschillende comps vandaar!

Verwijderd

Zet outlook zo in dat hij een bericht op de server achterlaat. Een optie bij extra accounts dan mail.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 15:34 ]

• Mauridia

Mauridia

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:34:
Zet outlook zo in dat hij een bericht op de server achterlaat. Een optie bij extra accounts dan mail.
Ja zo kan ik het ook dat schreef ik hierboven al!!! :O

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Huig schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:51:
Hallo iedereen!

Ik (naja m'n ma) heb een probleem met outlook express.
het gaat om hetvolgende:
Ik wilde heel leuk ook de mails van mn ouders kunnen lezen, dus heb ik ook een outlook account gemaakt. Dat werkt voor mij prima, maar nu klaagt mijn moeder dat zij niet altijd alle emails krijgt, en drie windows accounts af moet gaan om alle emails te leven. (ik krijg alles trouwens wel ;) )
Ik vind je vraag niet helemaal helder, maar dedoel je niet dat de optie "deze account opnemen bij verzenden/ontvangen" (of zoiets, ik weet niet hoe het precies heet) uit staat bij bepaalde accounts bij je moeder?

Dus anders gezegd: moet ze het checken van de account forceren in plaats van dat dit 'vanzelf' gaat bij het klikken op 'verzenden/ontvangen'?
Pagina: 1