Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 01:01
Zit er serieus over na te denken om de nieuwe Motorola V980 (http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29277) met een Vodafona abonnement (http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/mmv980b.html) te nemen.

Iemand ervaring met deze mobiel?
Werkt het synchroniseren fatsoenlijk met outlook 200x?

Ervaringen?

Specs;
* Waarschuwingssignalen - MP3, polyfonisch, en monobeltonen plus ruimte voor downloads
* Downloadbare themas (beltonen, wallpaper en screensavers)
* J2ME spelletjes - standaard en ruimte voor downloads
* Videoclips vastleggen, downloaden en kijken
* Videoconferencing in twee richtingen
* Ingebouwde digitale VGA-camera met 4x digitale zoom en verlichting
* Ingebouwde MP3-speler
* Telefoonboek - aantal nummers afhankelijk van inzet geheugen
* Spraakgestuurd opbellen
* Ingebouwde speaker voor handsfree bellen
* Multigespreksfunctionaliteit
* MMS (plaatjes / foto's + tekst + geluid)
* EMS 5.0
* Ondersteunt e-mail via POP3, SMTP, IMAP4
* PIM-functionaliteit
PIM (Personal Information Management) bestaat uit verschillende functies die het de gebruiker makkelijker maakt het leven te managen. Voorbeelden van PIM functionaliteit (afhankelijk van het toestel) kunnen zijn adresboek, afspraken met alarm en takenlijst.
* Banden - WCDMA, GSM / GPRS tri-band 900/1800/1900
* Stand-by tijd - max. 145 uur
* Accu - Gesprekstijd - max. 130 minuten
* Uitbreidbaar geheugen (Transflash®)
* GPRS - klasse 10 (2u/4d)
* WAP - 2.0 / MIB 2.2
* Connectie - USB
* Geschikt voor het web
* Intern geheugen - 2 MB
* Kleur - Zwart
* Afmetingen (H x B x D) - 94 x 49 x 27 mm
* Volume - 105 cc
* Gewicht - 137 g

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik denk dat er nog niet veel mensen ervaring zullen hebben met een gsm die pas een paar dagen verkrijgbaar is. Er zijn überhaupt nauwelijks reviews (afgezien hiervan, maar ook dat is mager) te vinden van dit toestel, dus ik vrees dat je twee opties hebt: je geduld nog enige tijd op de proef stellen, of het toestel zelf aanschaffen en andere mensen blij maken door het zelf te reviewen :P

-edit-
De v980 is eigenlijk de v975, en daar zijn wel reviews over te vinden: (google).

offtopic:
Bedoel je met de topictitel "de grote v980" of "het grote v980 topic"?

[ Voor 13% gewijzigd door epoman op 21-11-2004 15:57 ]

Verwijderd

Bij de prepay aanbieding met de V980 zie ik het weer staan:

USB: voor opladen en synchroniseren met pc

USB staat ook met grote letters op de doos. Mooi denk je dan. Maar dat kabeltje krijg je er niet bij. Heb hierover tweemaal met de klantenservice van Vodafone gebeld, maar zij vinden dit een accesoire dat je er zelf bij moet kopen. En nee, dat de USB faciliteit van de telefoon telkens weer wordt aangeprezen vinden ze niet misleidend. Sterker nog, ze hebben de USB-kabel (nog) helemaal niet in het assortiment. In Duitsland wordt de USB kabel wel gewoon bij de telefoon geleverd. En is bovendien via internet te bestellen voor niet minder dan 39,- euro.

Overigens is het geheugenkaartje geen SD mini, maar Trans Flash van Sandisk, zo groot als de nagel van je pink. En dat heb ik ook nog nergens kunnen vinden.

• epoman
  • Niet online
Ik heb (na kort zoeken) net zo'n kabel ergens gezien voor aanzienlijk minder geld, hoe kom je dan bij 39 euro?

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

epoman schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:19:
Ik heb (na kort zoeken) net zo'n kabel ergens gezien voor aanzienlijk minder geld, hoe kom je dan bij 39 euro?
Hmm.. dat lijkt niet echt op de kabel waar hij op doelt. De kabel uit jouw link kan geen data verzenden,maar is alleen een usb laadkabel. Vandaar het prijs verschil.
Dit is de kabel die je nodig hebt deze kost 30 euro excl verzend kosten.

Maar inderdaad wel stom dat je die kabel er niet bij krijgt. Bij de V800 en Z1010 zit die kabel er gewoon bij. Wel zo handig als je hem als modem ofzo wilt gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Sur_G op 03-02-2005 00:47 ]

• epoman
  • Niet online
Ah, zo. Foutje van de zaak. Vind het hoe dan ook al vervelend wanneer een fabrikant weer geld wil slaan uit dingen als kabels door er vreemde stekkers aan te plakken. Ga gewoon met mini-usb werken, hier is dan toch niks 'universal' aan? Of kan dat er stiekum ook gewoon op?

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 17:32
Ik heb die telefoon ook, net als 100-en van mijn collega's. Wat me opvalt is dat hij nogal groot is maar wel kleiner dan mijn 7650. Verder is het wel een fijn toestel alleen blijft het een gekloot met die batterij. Die is binnen een paar dagen gewoon leeg.

TransFlash kun je gewoon kopen. Kijk maar bij de PriceWatch.
Pagina: 1