ik heb vandaag mijn nvidia fx 5600 kaart vervangen voor een ati radeon 9800 pro.
De kaart doet het opzich goed, alleen in 'zware' games dan gaat het mis.
Het spel hangt, en ik keer, na een alt+f4, terug naar windows.
Ik denk dat dit te maken heeft met mijn voeding, aangezien ik dit niet zeker weet vraag ik dit aan jullie.
In mijn pc zit nu een 300 watt voeding, hierop zitten een dvd-recorder en 3 harde schijven. En nu dus ook mijn ati.
Ik denk dat de voeding te slap is voor mijn systeem.
Ik gebruik de 4.12 beta drivers van ATI.
Heb 512 ddr ram en XP 2700+ als processor, niets is overgeklokt.
Windows XP SP2 is mijn OS.
Zodra ik settings in CS:Source wat lager zette kon ik 2 minuutjes gamen voordat hij ging hangen.
Wat denken jullie? Moet ik nieuwe voeding aanschaffen?
Update 1: Nu zit ik net te lezen op dit forum en vond dit:
ATI Radeon 9800xt, "VPU RECOVER"
Lijkt een beejte op wat ik heb, want ik hoor wel het geluid van een pop venstertje als het spel gaat hangen!
Helaas is dit het niet...
Update 2: Morgen of van de week maar nieuwe voeding halen dan. Kan ik nog niet gamen!
De kaart doet het opzich goed, alleen in 'zware' games dan gaat het mis.
Het spel hangt, en ik keer, na een alt+f4, terug naar windows.
Ik denk dat dit te maken heeft met mijn voeding, aangezien ik dit niet zeker weet vraag ik dit aan jullie.
In mijn pc zit nu een 300 watt voeding, hierop zitten een dvd-recorder en 3 harde schijven. En nu dus ook mijn ati.
Ik denk dat de voeding te slap is voor mijn systeem.
Ik gebruik de 4.12 beta drivers van ATI.
Heb 512 ddr ram en XP 2700+ als processor, niets is overgeklokt.
Windows XP SP2 is mijn OS.
Zodra ik settings in CS:Source wat lager zette kon ik 2 minuutjes gamen voordat hij ging hangen.
Wat denken jullie? Moet ik nieuwe voeding aanschaffen?
Update 1: Nu zit ik net te lezen op dit forum en vond dit:
ATI Radeon 9800xt, "VPU RECOVER"
Lijkt een beejte op wat ik heb, want ik hoor wel het geluid van een pop venstertje als het spel gaat hangen!
Helaas is dit het niet...
Update 2: Morgen of van de week maar nieuwe voeding halen dan. Kan ik nog niet gamen!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 20:03 ]