Toon posts:

9600 pro kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen ik heb een probleem

ik heb pas op hccdagen een videokaar coolers gekocht(VGA silencer rev.3)
denk joepie kan ik hem overclocken nooit eerder gedaan ik ga hem overclocken
memory en core stonden eerst 400/200 ik zo ok eerst lezen hier wat je moet doen las ik zo als je te ver clockt dan zie je artifacts ik zo ok ik clock ga kijken niks later ben ik al bij 460/250 ofzo ik ga nfsu2 spelen op high alles en painkiller helemaal niks ik denk ok dit gaat goed na 2 uurtjes nfsu2 te spelen ga ik slapen hou mijn pc aan volgende dag doet mijn muis het opeens niet meer ik denk zo was dit nou reset mijn pc opeens reageert mijn beeldscherm niet meer als mijn computer nu aan gaat dan gaat mijn beeldscher mniet meer aan het lampje brand nog wel enzo maar word niet groen hij blijft oranje en nu ben ik bang dat mijn viedeokaart kapot is kan ik mijn videokaart nog ergens resetten ofzo of is hij doorgebrand??

alvast hartelijk bedankt

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:53

Haan

dotnetter

Ik ben halverwege je verhaal de draad kwijt geraakt. Zou je misschien zinnen kunnen maken? Dan kan ik je misschien wel helpen :)
Kijk ondertussen ook even hier Radeon 9600 PRO/XT overclocking/

Kater? Eerst water, de rest komt later

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:33
resetten nee. maar als je um ff in een andere pc steekt kun je kijken wat hij doet

Verwijderd

Topicstarter
ok opnieuw.

ik heb mijn 9600 pro overclockt van 400/200 naar 460/250 ongv.

ik ben toen painkiller en nfsu2 gaan spelen ff testen op artifacts enzo.
niks aan de hand alles liep prima na 2 uurtje nfsu2 ben ik gekapt.
naar bedje geweest pc aan laten staan.
volgende dag deed mijn muis het opeens niet meer ,dus ik reset mijn pc doet mijn muis het wel weer.
maar dan reageert mijn beeldscherm niet meer
het lampje brand nog steeds oranje.
maar word niet groen wat normaal is hij is goed aangesloten op de videokaart enzo heb pc uitelkaar gehaalt en weer inelkaar gezet.
en doet het nog steeds niet

dank jullie alvast

Verwijderd

Topicstarter
mijn 9600 past vast niet in een barbone met do'n dikke cooler erop he??

• BurnerT
oude koeler monteren?

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg mijn kooler er niet meer af en ik weet nie tcker hoor maar mijn oude is weg gegooid

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:53

Haan

dotnetter

Inderdaad even kijken of die kaart het in een andere pc wel doet of een andere kaart in jouw pc proberen. Maar dit hoeft niet noodzakelijk door je videokaart veroorzaakt te worden. Nuttige link voor je is deze: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
succes!

Kater? Eerst water, de rest komt later

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:12:
mijn 9600 past vast niet in een barbone met do'n dikke cooler erop he??
waarschijnlijk niet nee! moet je ons ff meer spec geven van de bareborne dan kunnen we er meer mee! maar misschien dat je wel te ver bent door gegaan met overklokken. welk tooltje hebt je gebruikt en hoe heb je hem overgeclocked? zit je stok cooler er nog op? haal die is er even van af en kijk is hoe de chip eruit ziet! wat heb je zelf geprobeerd dan? ff wat meer info graag over je computer en ALLES!! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gekeken maar word ik niet wijzer van dan ga ik maar ff kijken of hij in mijn broer pc past moet ik nog tijdje w8ten tot hij zijn pc uit elkaar haald

Verwijderd

Topicstarter
heb dat tooltje gebruikt dat special voor ati was weet niet meer hoe hij heet.
en ik ben bang dat ik hem te ver heb overlockt maar ik zag geen artifacts hoe kan dat dan??

• BurnerT
ik zie wel dat je weinig ervaring hebt hier op GoT.

nu doe het volgende.
- haal die kaart er uit en probeer hem in een andere pc. doet hij het dan. kijk stop dan een andere kaart in jouw pc. dan kun je kijken of het in jouw pc ligt.

zo ja ga dan zoeken " [search]geen beeld bij opstarten[/search] "

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal (idd ik heb geen ervaring met tweakers maar deze account is van mijn broer) zal even kijken of het lukt anders word het denk ik een nieuwe videokaart kopen

thnx allemaal voor de snelle reacties
Pagina: 1