Ik ben wat informatie aan het verzamelen mbt. een geluidsinstallatie voor in een clubhuis (ca 100m2) die ook voor feestjes als dj apperatuur gebruikt kan worden.
wat ik moet hebben zijn:
speakers
versterker
dubbele cdspeler met eventueel mp3 ondersteuning
mengpaneel
radiotuner
budget is ca. 3500 euro
wat ik zelf een beetje bij elkaar heb gezocht en deels op advies van feedback in utrecht luid als volgt:
Speakers:
2x Electro Voice SXA 100+ a €699,- ps.
versterker:
Peavey - PV 2600 €639,-
CD speler:
Numark CDN 22 MKII €329,-
of de Numark - MP CD 33 met mp3 ondersteuning @ €699,-
Mengpaneel:
ben ik nog niet over uit, zolang er naast de dubbele cdspeler en radiotuner ook 2 platenspelers op aangesloten kunnen worden.
wat zijn goede mengpanelen van zo rond de 200 euro zonder al te veel toeters en bellen?
Radiotuner:
dat zal een standaard radiotuner worden, zolang er maar geluid uit komt. niet erg belangrijk dus.
Ik was erg benieuwd naar de meningen van de audiofanaten en Djs hier op tweakers, eventuele suggesties zijn uiterst welkom, want van speakers weet ik bijvoorbeeld erg weinig en verder is mijn kennis op dit gebied gemiddeld.
prijzen heb ik ook maar van 1 winkel, als ik eemaal een mooie combo heb met wat gemiddelde prijzen ga ik eens kijken waar ik het goedkoopst uit ben.
wat ik moet hebben zijn:
speakers
versterker
dubbele cdspeler met eventueel mp3 ondersteuning
mengpaneel
radiotuner
budget is ca. 3500 euro
wat ik zelf een beetje bij elkaar heb gezocht en deels op advies van feedback in utrecht luid als volgt:
Speakers:
2x Electro Voice SXA 100+ a €699,- ps.
versterker:
Peavey - PV 2600 €639,-
CD speler:
Numark CDN 22 MKII €329,-
of de Numark - MP CD 33 met mp3 ondersteuning @ €699,-
Mengpaneel:
ben ik nog niet over uit, zolang er naast de dubbele cdspeler en radiotuner ook 2 platenspelers op aangesloten kunnen worden.
wat zijn goede mengpanelen van zo rond de 200 euro zonder al te veel toeters en bellen?
Radiotuner:
dat zal een standaard radiotuner worden, zolang er maar geluid uit komt. niet erg belangrijk dus.
Ik was erg benieuwd naar de meningen van de audiofanaten en Djs hier op tweakers, eventuele suggesties zijn uiterst welkom, want van speakers weet ik bijvoorbeeld erg weinig en verder is mijn kennis op dit gebied gemiddeld.
prijzen heb ik ook maar van 1 winkel, als ik eemaal een mooie combo heb met wat gemiddelde prijzen ga ik eens kijken waar ik het goedkoopst uit ben.