poging x
Verkorte weergave:
dir/dir/A.zip
dir/B.zip
dir/dir/dir/C.zip
uitpakken naar:
dir/dir/A.contents
dir/B.contents
dir/dir/dir/C.contents
==========================
Reeds geprobeerd:
WinRAR, WinZIP, PowerArchiver, ZipKiller
Werken dus niet naar behoren
Commandline unzippers kunnen prima unzippen zonder dat ze een melding geven (of gebruikersinput vergen), zover ben ik idd... echter, om alle 12000 zipfiles in alle tigduizend dir te bezoeken is een batch script nodig, in voorafgaand topic al melding gemaakt van het feit dat ik dat niet kan...
Dus:
- iemand een progje (anders dan genoemde) die deze taak geautomatiseerd kan uitvoeren?
- iemand die zo vriendelijk is een bat scriptje te schrijven die recursief een dirtree bezoekt en in elke dir een commando afvuurt (pkunzip blaat etc)
Dank u...
Waarde mods, mijn excuses!
(zo goed?)
Verkorte weergave:
dir/dir/A.zip
dir/B.zip
dir/dir/dir/C.zip
uitpakken naar:
dir/dir/A.contents
dir/B.contents
dir/dir/dir/C.contents
==========================
Reeds geprobeerd:
WinRAR, WinZIP, PowerArchiver, ZipKiller
Werken dus niet naar behoren
Commandline unzippers kunnen prima unzippen zonder dat ze een melding geven (of gebruikersinput vergen), zover ben ik idd... echter, om alle 12000 zipfiles in alle tigduizend dir te bezoeken is een batch script nodig, in voorafgaand topic al melding gemaakt van het feit dat ik dat niet kan...
Dus:
- iemand een progje (anders dan genoemde) die deze taak geautomatiseerd kan uitvoeren?
- iemand die zo vriendelijk is een bat scriptje te schrijven die recursief een dirtree bezoekt en in elke dir een commando afvuurt (pkunzip blaat etc)
Dank u...
Waarde mods, mijn excuses!
(zo goed?)