Toon posts:

[Probleem!!] Computer Blijft haken na formatteren!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergister mijn computer helemaal geformatteerd en windows xp pro er opnieuw op gezet. Ik heb sindsdien het probleem dat het systeem blijft haken, soms voor 4/5 sec.

Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd voor me mobo en verder niets bijzonders gedaan.

Verder heb ik geen programma's op de achtergrond draaien, ik had tweak xp ff draaien maar die heb ik weer geuninstalled.

Iemand een idee?

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Wanneer blijft hij precies hangen? Bij het opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
continue, als ik hem opgestart heb en dan hele tijd door. Vooral als ik wat programma's laat draaien.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien mijn glazen bol in de revisie is (en die van mijn mede-tweakers ook), zullen we toch echt wat meer info moeten hebben willen we kunnen helpen. Systeemspecificaties om te beginnen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4P800 moederbord, een Gforce 4 TI 4200 128mb videokaart, 2.4 gigherz, 240 gig harde schijf, 1024 mb ram, windows XP pro incl SP2..

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:09
Wat voor een processen draain er allemaal?
heb je je moederbord + vga driver geinstalleerd?
Zijn er geen incorrect geinstalleerde apparaten in Apparaatbeheer?

Wordt het soms populair om een magere topicstart te maken :/

Verwijderd

Topicstarter
Bij apparaatbeheer is 1 ding onbekend, dat is een "Totalidea RAMdisk".

De processen die lopen, weet ik niet, ik heb hier geen verstand van, het is in ieder geval niets bijzonders... heb nog niets bijzonders geinstalleerd op tweakxp na.

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Aangezien je nieuw bent op GOT ff een beetje uitleg over de te volgen procedure bij een probleem. Altijd eerst zelf zoeken en als je dan niet eruit komt pas een topic, met uitgebreide startpost, openen. In dit geval ben je er dus achter dat ramdisk een probleem oplevert. Dan zoek je op GOT en google naar ramdisk problem / óf ramdisk windows of zoiets. En daar ga je dan eerst even mee aan de gang. Lukt het dan niet post hier dan weer met erbij wat je allemaal al hebt uitgeprobeerd.
Succes!

[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 19-11-2004 19:27 ]

Pagina: 1