Toon posts:

Iedere keer draadloos netwerk herstellen na reboot.

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik windows xp opnieuw opstart moet ik mijn draadloos netwerk herstellen. Na het herstellen werkt hij weer perfekt. Ik heb een draadloze router en een usb ontvanger met wireless card manager.
Wie weet raad? Alvast bedankt...

Verwijderd

Topicstarter
jongens help me nou...

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

profile aanmaken voor je eigen wireless netwerk, en die als default instellen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 14:10

Akerboom

Codito, ergo sum

vast ip adres invullen met dns'n .. ipv dhcp te gebruiken?!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

TormentoR schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:58:
vast ip adres invullen met dns'n .. ipv dhcp te gebruiken?!
good point...

als laatste optie zou je ook nog iets als Globesoft MultiNetworkManager kunnen proberen die standaard een bepaald netwerk profile instelt....

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een profile aangemaakt. Ik heb in windows de dns nummers ingevoerd en op de router dhcp uitgeschakelt.
Ik moet nog steeds telkens eerst herstellen...
Dat globesoft werk nog veel moeilijker. Ik krijg niet eens verbinding met internet.

Verwijderd

rookw...is je probleem al opgelost?

ik heb hetzelfde. als ik pc opstart krijgt ik geen verbinding. Als ik dan ga "Herstellen" werkt het weer vlekkeloos. ik ben net de laptop opnieuw aan het installeren. Het enige wat ik tot nu toe anders doe dan de vorige keer is de beveiling van het draadloos netwerp, met WEP ipv WPA (dat krijg ik niet voor elkaar). iemand tipje?

Verwijderd

Wellicht dat hij iets meer info moet gegeven??
Welke merk router?
Welke merk WiFi-kaartje?
Encryptie?
Mac-filtering?
Etc.?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-03 09:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bij de eigenschappen van je draadloze netwerkkaart in netwerkverbindingen op het tabblad Draadloze netwerken klikken en daar het netwerk waarmee je verbinding probeert te maken eens verwijderen en opnieuw verbinden. Waarschijnlijk is het dan verholpen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-02 16:04
Ik heb nu hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden? Iemand de gouden tip?

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-02 16:04
Waarschijnlijk heb ik het zelf opgelost. Ik heb nu een vast IP ingesteld op de laptop en tot nu toe geen probleem meer gehad. SSID staat wel weer uit. Had ik ook even aangezet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Netwerkzaken horen anno 2009 niet in Overige Hardware maar in Netwerken. Dat was trouwens anno 2006 en 2004 ook al zo...

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-03 15:05
Het ziet er uit als een wazig sporadisch probleem wat vaak kan worden opgelost door de drivers eens opnieuw te installeren en niet gebruik te maken van instabiele meegeleverde wifi management programma's :)
Probeer dat eens zou ik zeggen :)
Pagina: 1