Toon posts:

Snelle lijnen huren/kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he hallo, ik ben een beetje aan het orienteren op de hostings markt.
nou vraag ik me een paar dingen af.
1. stel ik wil zelf webhosting gaan verkopen of zoiets, wat heb ik dan allemaal nodig???
2. hoe kun je snelle 100/1000 mbit lijnen huren of kopen.
3. hoe kom je aan ip adressen, moet je die kopen ?
4. en wat kost data.

thanxxx _/-\o_

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Co-location bij een datacenter....

www.trueserver.nl

[ Voor 24% gewijzigd door Reb87 op 19-11-2004 16:43 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-02 08:02

Arno

PF5A

Euh.... als je zulke dingen niet weet, dan twijfel ik of je er wel goed aandoet om zulke dingen te beginnen. Begin maar eens met info te lezen op www.telecity.nl en www.redbus.nl ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
het idee heb ik al, nu nog hoe ik dat kan gaan uitvoeren, dus die twijfel is nergens voor nodig. :)

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:46:
het idee heb ik al, nu nog hoe ik dat kan gaan uitvoeren, dus die twijfel is nergens voor nodig. :)
Volgens mij doelt Arno er meer op dat je die kennis beter kunt hebben voordat het idee in je opkomt :Y) . Verder zou je misschien op WebhostingTalk kunnen kijken, bijvoorbeeld in dit draadje.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Welkom op GoT!

Zelfresearch is een hele belangrijke.. Als jij zulke vragen stelt zou ik nooit en te nimmer jou mijn website willen laten hosten! :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:18

Just_I

What did you just say?

Als je geen kennis hebt over een bepaald onderwerp, maar wel een idee besteed het dan uit :) . Maargoed, ik kan niet echt zien wat je zelf al ondernomen hebt om tot een oplossing / conclusie te komen. Als je dit al gedaan hebt meld het dan even aangezien wij je er dan niet meer op hoeven te wijzen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:41:
1. stel ik wil zelf webhosting gaan verkopen of zoiets, wat heb ik dan allemaal nodig???
Webserver(s)
lokatie
klanten
netwerk/internet connectie.
kennis (je stelt nu wel een heel bassale vraag, dus vergeet het maar)
2. hoe kun je snelle 100/1000 mbit lijnen huren of kopen.
de groten in nederland:
versaltel, BT , KPN , ....
3. hoe kom je aan ip adressen, moet je die kopen ?
als je dat nog niet had kunnen googlen?--> ripe.net
4. en wat kost data.
gulden per bit (nee, serious, lig heel erg aan de hoeveelheid en waarheen , denk aan enkele centen per gigabyte, maar nogmaals, ligt eraan waarheen )

Volgende keer effe laten weten wat je zelf al gezocht hebt. Ik heb je gemasts omdat ik ook maarten heet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry maar dit komt echt niet overeen met wat we hier op GoT van een openingpost verwachten. Mensen hebben hierboven al wat hints gegeven m.b.t. eigen research en ik ga je daar nu ook op wijzen. Dit topic gaat dus dicht, ik verzoek je het volgende te lezen: Algemene gedragsregels (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.