Toon posts:

[XP] 'My Documents' is helemaal leeg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een ongelooflijk vervelend probleem:

Ik hoorde van iemand dat het beter was dat je beter kunt werken/emailen/surfen onder een limited acount, dat deed ik dus. Ik veranderde mijn account van naam: 'Jort - Administrator' (met een admin acount) veranderde ik naar 'Jort' (met een limited acount). Nu zijn al 'My documents' weg! Al mijn verslagen, opdrachten, belangrijke bestanden. Het is gewoon helemaal leeg. Behalve de standaard mapjes als: 'Sample Music'!

Staan mijn bestanden nog ergens of zijn ze ten dode opgeschreven?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 15:03

Just_I

What did you just say?

Begrijp ik het nou goed, heb jij je admin acount omgezet naar een limited account? Of heb je een tweede account aangemaakt :? .

Welk OS gebruik je overigens ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

c:\documents and settings\
Hoeveel namen staan daar in ?

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:15:
Begrijp ik het nou goed, heb jij je admin acount omgezet naar een limited account? Of heb je een tweede account aangemaakt :? .

Welk OS gebruik je overigens ?
Ik heb mijn admin acount omgezet naar een limited acount en ook van naam gewijzigd. En ik heb een tweede acount aangemaakt, een admin acount.

Eerst was het:
* Jort - Administrator (met admin-rechten)
* Vader (met admin-rechten)
* Moeder (met admin-rechten)

Nu is het:
* Jort (met ltd. rechten)
* Admin (met admin-rechten)
* Vader (met ltd. rechten)
* Moeder (met ltd. rechten)

Het kan toch niet zo zijn dat Windows al mijn berichten weggooid omdat ik van naam wijzig?

Ik gebruik Windows XP SP2.

*edit:

Windows is geinstalled in Z:\

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:18 ]

Verwijderd

Staan ze ook niet meer onder C:\Documents and Settings onder de oude gebruikersnaam?

edit: te laat

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:19 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 15:03

Just_I

What did you just say?

Heb je daarvoor windows opnieuwe geïnstalleerd of hoe heb je dat anders gedaan?

Kan je nog wat terug vinden als je als admin aanmeld ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je Erikw en mij nou ff antwoord geeft ;)
Volgens mij heb je gewoon een nieuw leeg profiel, of je profiel is niet meer gekoppeld aan je nieuwe username, en zal dus waarschijnlijk bnog in c:\docouents and settings staan.

Verwijderd

Topicstarter
Lang leve zoeken naar bestanden! Ik heb nog nooit zoveel geklikt in mijn hele leven. Ik heb vier pakken sinaasappelsap uit frustratie tegen een muur aangegooid die vervolgens uit elkaar spatte.

Probleem is verholpen. Hij stond achterin een mapje in mijn nieuwe ltd. acount: Jort.

Dankjulliewel voor de tips...

Ik houd van jullie!

Verwijderd

http://www.techimo.com/forum/t125766.html

mischien dat dit draadje helpt.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:21:
Lang leve zoeken naar bestanden! Ik heb nog nooit zoveel geklikt in mijn hele leven. Ik heb vier pakken sinaasappelsap uit frustratie tegen een muur aangegooid die vervolgens uit elkaar spatte.

Probleem is verholpen. Hij stond achterin een mapje in mijn nieuwe ltd. acount: Jort.

Dankjulliewel voor de tips...

Ik houd van jullie!
Volgende keer backuppen. Bespaart je het schoonmaken van sinasappelsap van je muur.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Twisted schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:29:
[...]

Volgende keer backuppen. Bespaart je het schoonmaken van sinasappelsap van je muur.
Puik plan!

Dat droogt wel :p
Pagina: 1