Gebruikte bandbreedte per shared map monitoren *

Pagina: 1
Acties:

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 23:50
Ik ben op zoek naar een programma dat kan monitoren van het gebruik van bandbreedte per gesharede map.

Zo kan ik zien wat voor applicatie het meest gebruikt wordt en wat het netwerk vertraagt.

Wie kan mij helpen aan een programma die dat kan, ik heb al gezocht op internet maar dit leverde geen resultaat op.

Alvast bedankt!

Verwijderd

heb je de meuktracker en of google al uitgeplozen?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > SA

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Wat had je zelf al gevonden aan tools? Waar heb je precies op gezocht bij Google? Wil je bandbreedte zien; of dataverkeer? Welk OS hebben we het hier over?

Netwerkbelasting > Gebruikte bandbreedte per shared map monitoren *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sharkys
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:18:
heb je de meuktracker en of google al uitgeplozen?
Ja toch wel, al redelijk wat zoekopdrachten bij google geprobeerd. Niks gevonden waar ik wat mee kon...

[ Voor 4% gewijzigd door Sharkys op 22-11-2004 15:01 ]

• Sharkys
Spider.007 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:16:
Ik pas je topictitel even aan. Wat had je zelf al gevonden aan tools? Waar heb je precies op gezocht bij Google? Wil je bandbreedte zien; of dataverkeer? Welk OS hebben we het hier over?

Netwerkbelasting > Gebruikte bandbreedte per shared map monitoren *
Veel tools gevonden die aangeven per interface of per proces. Maar ik heb geen programma gevonden dat kan monitoren hoeveel dataverkeer veroorzaakt wordt per shared map.
Pagina: 1