Outlook 2000 Outlook.pst bestand halfgaar

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 17:29

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik was bezig met een backup te maken van outlook hierzo. Nu was Outlook.pst 1,4GB groot. Dus ik dacht laat ik eens een paar duizend mailtjes weggooien. Nadat ik dat gedaan merkte is dat het bestand nog steeds even groot was.

De volgende keer dat ik outlook opstarte moest ik een paar minuten wachten en toen werkte het pas. Toen ik op een folder ging staan kreeg ik de melding dat outlook de vorige keer niet correct was opgestart.

Vervolgens ging hij 2 minuten dingen controleren en daarna werkte het weer enigsinds.

Ik heb zelf nog scanpst.exe gedraaid. Die vond een paar kleine foutjes en heeft die gerepareerd. Inmiddels kan ik overal gewoon bij alleen blijft het bestand even groot als voorheen.

Weet iemand hoe ik heb bestand kan reduceren? Er moet toch nog corrupte data inzitten.

De pc beschikt ook nog over een archief.pst.. Heb net heel de archief box leeggegooid (3000 mailtjes 500mb) maar die blijft ook al ongewijzigd in grootte.

[ Voor 9% gewijzigd door me1299 op 19-11-2004 14:45 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:47
Just checking (iedereen kan dom doen en zo) O-)
Je hebt die paar duizend mailtjes ook uit je outlook prullenbak gegooid?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
onkl schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:44:
Jazeker :)

Trouwens de eerste keer dat ik naar de prullenbak toe wij begon hij te zeuren over dat hij de vorige keer niet goed was afgesloten.

[ Voor 22% gewijzigd door me1299 op 19-11-2004 14:45 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Wat je kan proberen is outlook.pst even ergens anders heen te kopieren. Als het goed is is dan ke outlook leeg en kun je het outlook.pst bestand importeren. Zou kunnen werken :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Sindsdien spoort explorer ook niet meer op deze pc. Als ik outlook afsluit slaat explorer vaak ook vast. Als ik hem dan kill met de taskmanager en weer opnieuw opstart duurt het heel lang voordat ik weer wat kan doen. Dit geld ook als ik windows opstart. Zodra explorer wil laden zie je wel je desktop zonder icoontjes en moet je een minuut wachten voordat hij doorstart. Verder zie je in de taskmanager niet dat hij iets aan het doen is ofzo. Ook laad de HD niet.

Verwijderd

onkl schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:44:
Ja, en daarna zul je handmatig je pst file moeten 'compacten', hij wordt nl uit zichzelf wel groter maar niet kleiner :X In het English vind je het onder 'outlook today' / Properties / Advanced / Compact

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Alles exporteren en daarna die export file over outlook.pst gooien loste alle problemen op..! :D

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
nee, je hebt een optie.. data file management (onder rechterknop op inbox) daar kun je compact database doen ofzo onder advanced. Dan zou ik kleiner moeten worden.

pff. beter laat gereplied dan helemaal niet gereplied :)

[ Voor 16% gewijzigd door intert0y op 19-11-2004 16:09 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
intert0y schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:09:
nee, je hebt een optie.. data file management (onder rechterknop op inbox) daar kun je compact database doen ofzo onder advanced. Dan zou ik kleiner moeten worden.

pff. beter laat gereplied dan helemaal niet gereplied :)
Wordt jij dan kleiner ? 8)7

Nee maar bedankt die optie zal ik de volgende keer zeker toepassen!

Pagina: 1