Toon posts:

ToChat script

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben nieuw hier. Ik ben Alessia (vrouw), 16 jaar en kom uit Eindhoven..

Ik heb de Zoekfunctie gebruikt en gezocht naar een eventueel board waar mijn post geschikt voor zou zijn, ik belandde hier aangezien de naam het al aangeeft scripting en PHP dus ik vermoed dat ik hier wel goed zit.

Het gaat om het volgende.. Ik houd mezelf nogal bezig met chatscripts en software.. Nu ontdekte ik gister pas een frans script wat een beetje wegheeft van Pjirc en Eirc, genaamd 'ToChat' en heb dat dus geinstalleerd op mijn website. Helaas is het net als bij Pjirc dat je direct in de chat komt met een gastnaam, en dus geen inlog venstertje hebt. Het inlogscriptje voor de Pjirc werkt niet. Dus nu ben ik opzoek naar een persoon die mij kan helpen bij het maken van de juiste link of klein script om in te kunnen loggen met een chatnaam.
(Ik plaats nog geen directe link omdat ik niet zeker weet of dat mag)

Alvast bedankt :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het beste kun je even contact opnemen met degene die je chatscript geschreven heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou juist het probleem.. Die kan ik niet vinden. De site is gewoon waar de chatbox op staat en het download script werkt niet. Ik vond gelukkig een vaag scripts siteje die het script wel te downloaden had. Maar ik heb al overal gezocht naar een support voor dit script.... Niet te vinden :(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hallo Aless, en welkom op GoT :)

Helaas heb je je post alsnog in een verkeerd forum geplaatst. In Programming and Webscripting is het de bedoeling dat het gaat over zelf geschreven code. Zie ook: P&W FAQ - De "quickstart"

Daarnaast leveren wij geen support op het werk van een ander.

Vandaar dat ik je topic sluit.

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 19-11-2004 15:01 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.