Toon posts:

probleem met layout word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een probleem met het openen van een aantal word documenten die ik doorgestuurd heb gekregen.

Deze documenten bevatten een aantal autoshape objecten. Bij het openen zijn er een aantal niet meer op de juiste plaats of worden met de verkeerde grootte weergegeven.

Heeft er iemand een idee hoe het komt dat die autoshape objecten niet juist op het scherm komen bij het openen van een word document.

Bij de weg: die autoshape objecten zijn die vierkanten, pijlen, cirkels...

Alvast bedankt!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Omdat de verzender een andere/nieuwere versie van Word, of zelfs een andere tekstverwerker gebruikt? Oplossing in geval van andere versie van Word: viewer van MS downloaden, beschikbaar in diverse smaken. In andere gevallen: zelfde tekstverwerker bemachtigen (www.openoffice.org) of laat verzender een PDF'je maken ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tip!

Ik zal het eens checken of de word versies overeenkomen...

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg is het mijn probleem niet. Dus ik stel deze vraag in de plaats van iemand anders.

Men beweert dat de versies overeenkomen en dat het document met dezelfde pc en word is gemaakt dan waarmee men het opent.

Maar ben al blij dat ik nu een aantal mogelijkheden en oplossingen heb. Dat moet voor hun maar volstaan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
Voodoo1980, zou je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifedit-button iets actiever willen gebruiken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate