Jaja, met de thermometer van de Blokker welteverstaan.
Om bij het begin te beginnen:
Ik had een thermometer á zes euro gekocht (van de blokker dus) en vroeg mij af waarom dat ding zo gigantisch is..

Ik moest hem dus open maken

Printplaatje eraf, en wat zie ik daar? Een stuk plastic in plaats van een mooie flatcable...
Maar ik meende mij te herinneren uit mijn zoektocht naar immense kennis, dat je een athlon XP kunt unlocken met zo'n stukje plastic uit een Nokia.

En wat blijkt nou, dat stukkie plastic is veel te groot
, daar kan dus een stuk af!

Dan moet hij weer in elkaar, en hij doet het nog!

En kun je hiermee je processor unlocken? Geen idee...
Ten eerste omdat ik niet meer wist welke bruggen ik moest verbinden en geen internet op mijn kamer heb
En ten tweede omdat ik hem verneukt heb toen ik hem doormidden heb gesneden omdat alleen het zwarte stroom geleid...
Dus dat is een taak voor jullie
Om bij het begin te beginnen:
Ik had een thermometer á zes euro gekocht (van de blokker dus) en vroeg mij af waarom dat ding zo gigantisch is..

Ik moest hem dus open maken

Printplaatje eraf, en wat zie ik daar? Een stuk plastic in plaats van een mooie flatcable...
Maar ik meende mij te herinneren uit mijn zoektocht naar immense kennis, dat je een athlon XP kunt unlocken met zo'n stukje plastic uit een Nokia.

En wat blijkt nou, dat stukkie plastic is veel te groot

Dan moet hij weer in elkaar, en hij doet het nog!

En kun je hiermee je processor unlocken? Geen idee...
Ten eerste omdat ik niet meer wist welke bruggen ik moest verbinden en geen internet op mijn kamer heb
En ten tweede omdat ik hem verneukt heb toen ik hem doormidden heb gesneden omdat alleen het zwarte stroom geleid...
Dus dat is een taak voor jullie