---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Je krijgt dan toch ook problemen als je een topic moved naar een forum waar je zelf niet in mag reageren. Denk aan DT overleg of zo?
buit is binnen sukkel
Dan kun je toch: Close -> Submit -> Move doen?ripexx schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:58:
Je krijgt dan toch ook problemen als je een topic moved naar een forum waar je zelf niet in mag reageren. Denk aan DT overleg of zo?
Ik weet niet hoe de functie close & submit werkt maar die zal waarschijnlijk niet veel verschillen ten opzichte van verwerk en reageer maar dat zal chem of crisp wel weten.André schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:00:
[...]
Dan kun je toch: Close -> Submit -> Move doen?
buit is binnen sukkel
de 'Close & submit' button doet niets bijzonders behalve het tegelijktijdig posten van een reactie plus het veranderen van de status van het topic. Daar gaat het mij ook niet om; het gaat mij om de interne React engine die deze twee acties niet lijkt te verwerken zoals nu wenselijk blijkt. Daarom wil ik graag van iemand met kennis van React horen of dat inderdaad zo is, waarom; en of dit wellicht verandert kan worden
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Tis inderdaad zoals jij zegt, andersom levert problemen op bij het moven van gesloten threads.
Maar dat zou voorkomen kunnen worden door de close eerst uit te voeren, dan de reply, en daarna de eventuele move.
Ik heb geen idee hoe dit atm in de sources staat, maar ik geloof dat chem daar wel een goed antwoord op weet
Maar dat zou voorkomen kunnen worden door de close eerst uit te voeren, dan de reply, en daarna de eventuele move.
Ik heb geen idee hoe dit atm in de sources staat, maar ik geloof dat chem daar wel een goed antwoord op weet
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Die volgorde is bewust bepaald, en het aanpassen is geen optie 
Daarbij gaat het *zo* snel dat tijd vrijwel geen rol speelt.
Daarbij gaat het *zo* snel dat tijd vrijwel geen rol speelt.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()