[Lycos Mail] 300 MB opslag?

Pagina: 1
Acties:

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Tot m'n grote verbazing toen ik zonet m'n Lycos Mail las zag ik ineens dat ik opvallend weinig gebruikte van m'n opslag, welke normal 15 MB is.

Ik ben twee maanden geleden het slachtoffer geworden van de grote delete actie bij lycos en een aanbod gehad om een jaar lang een grotere inbox te krijgen, maar dan zou ook m'n mail adres veranderen, dus heb ik er geen gebruik van gemaakt, het was trouwens om 100 MB of zo iets en niet om de 300 MB die ik nu heb.

Ook is het heel typisch als je op de screenshot hieronder kijkt dat je aanbiedingen krijgt om een klein aantal MB's erbij te kopen voor een té hoog bedrag.

Afbeeldingslocatie: http://hhs.serveftp.com/Sander/lycos-300MB-mini.jpg
Of KLIK voor 1024x768

Hebben meer mensen hier last (;)) van of is het alvast een kadootje van onze lieve <+:)

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Niemand dan???

• maarten_85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb ook 300 MB. Is bij mij een aantal dagen geleden veranderd.

Zie ook: http://www.webwereld.nl/nieuws/19786.phtml

Cadeautje van Lycos dus. :)

[ Voor 12% gewijzigd door maarten_85 op 21-11-2004 20:34 . Reden: Toevoeging ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:11

Just_I

What did you just say?

Heb ik inderdaad ook "last" van. Maar aangezien dat mail adres niet echt veel in gebruik is maal ik daar ook niet echt om ...

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Alle Lycos mailboxen worden 300 MB, ze zullen wel vergeten zijn de advertenties te wijzigen :Y)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:37

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Belangrijke informatie

Beste gebruiker van Lycos Mail,
Compensatie aanbod in navolging op je verloren informatie.

In navolging op onze voorgaande e-mail, moeten wij tot onze spijt mededelen dat de verloren informatie niet meer terug geplaatst kan worden. Wij zijn ons ervan bewust dat dit bijzonder vervelend voor je is en bieden je daarom als compensatie het volgende.

1. Een jaar lang GRATIS Lycos Premium Mail. Bij Lycos Premium Mail wordt dagelijks een back-up gemaakt, zodat jouw informatie nooit verloren gaat.
of
2. Honderd GRATIS SMSjes.

Je kunt hier klikken om je keuze aan te geven.
Vragen of opmerkingen ontvangen we graag op support@lycosmail.nl

Met vriendelijke groet,
Het Lycos Mail team.
EN upgrade naar 300 MB :)

An Explanation of l33t Speak

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-02 15:05
Ik heb nog een upgrade gehad naar 1000MB, maar hoor je mij klagen?

(er staat bij mij: "- Lycos Premium Mail heeft de opslagruimte uitgebreid! Lycos Xtra heeft nu 1 GB en Lycos Max maar liefst 10 GB!! aan opslagruimte. Sla dus vanaf nu al je foto's, muziekbestanden, etc online op.", dus het lijkt me dat iedereen als compensatie die 1GB kan kiezen.)

[ Voor 69% gewijzigd door naftebakje op 21-11-2004 21:51 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1