Toon posts:

[XP] Windows wil niet meer opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een packert bell iconnect met winxp pro.
Met het opstarten van windows kom ik niet verder dan net na het eerste scherm bij het opstarten en net voor het inlogscherm.
Hierna start hij weer vanzelf op en komt in het scherm waarin je kunt kiezen voor veilige modus enzo,heb hier alles al geprobeerd maar niets werkt.
Ik heb toen de helpdesk gebeld en die zeiden dat het een virus was,zo ja wat kan ik hier aan doen is mijn vraag.
Ik denk persoonlijk dat de harde schijf kaduk is want dit probleem is recent ook al voorgekomen, heb toen alles opnieuw geinstalleerd,maar nu is het al weer raak.
ps. bij de helpdesk kon het dat niet zijn.

bij voorbaat dank.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Heb je recentelijk iets aan hardware verandert?

Heb je de xp-pro cd? repair functie geprobeert?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik doen dan? de cd heb ik

Verwijderd

Topicstarter
Heb niets aan de hardware veranderd

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-04 23:25

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Wat voor hdd heb je? Veel hdd-fabrikanten bieden tools aan waardoor je met een bootflop je spullen kan testen.

Ik denk zelf dat het noch een virus, noch je harde schijf is. Eerder een nieuw stukje soft- of hardware dat problemen veroorzaakt. Zoals hierboven al gevraagd wordt: heb je onlangs iets nieuws geinstalleerd of zo?

edit:

Too slow :)

[ Voor 5% gewijzigd door _fool op 19-11-2004 13:49 ]

specs

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb je überhaupt al geprobeerd om op virussen en/of spyware te controleren?

Beveiliging en Virussen - FAQ

[ Voor 30% gewijzigd door Guardian Angel op 19-11-2004 13:56 ]

ARME AOW’er

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:27

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:47:
Wat moet ik doen dan? de cd heb ik
Opstarten vanaf de XP CD. Zorg wel dat je bootsequence goed staat in je bios. Druk op een toets als daarom gevraagd wordt ('druk op een toets als u vanaf de CD wil starten') of engelse equivalent. Tijdje wachten, dan kiezen voor XP installeren en daarna huidige installatie herstellen.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de herstelconsole zit wat dan te doen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

pietie12,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT hele boeken vol geschreven - zowel met informatie als met regeltjes. Nu is het de bedoeling dat je van beide gebruik maakt - de regeltjes kan je vinden onder andere op [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] - al de informatie van topics kan je vinden met de zoek optie op GoT :)

Dat laatste is dan ook een vereiste - probleer je probleem altijd eerst zelf op te lossen met de informatie die je op GoT al kan vinden. Jouw probleem is namelijk zeker niet uniek (er is zelfs een hele Howto overgeschreven welke je in een topic bovenaan Windows Operating Systems kan vinden).

Daarnaast willen we in Windows Operating Systems graag zien dat je een goede topic titel kiest waarin je je probleem kort en bondig omschrijft, en waarin je het os van de topic titel zet.

Ik ga eventjes je topic titel aanpassen, kan jij je topicstart even aanpassen met informatie wat je al geprobeerd hebt en dergelijke?

Nog een opmerking - als mensen een tip geven (bv. herstelconsole) ga dan zelf op onderzoek uit hoe je dat zou kunnen gebruiken en ga hier dan mee aan de slag :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een diagnostic tool geprobeerd van packert bell en deze gaf een harde schijf fout aan dus hierbij is mijn probleem opgelost voorzover zet er een andere harde schijf in bedankt voor de gene die gereageerd hebben en geholpen hebben bij het oplossen van mijn probleem.
Pagina: 1