Wat betreft die 1600 score, zelfs als je de VIA drivers niet/slecht hebt geïnstalleerd is dit nog veel te laag. Ik kwam toen op 2600 uit met m'n Duron 600. Na bijna een hartaanval en wat zweet verder kwam ik er achter dat het probleem (gelukkig) aan die VIA drivers lag. Na het installeren kwam ik uit op ongeveer 4300, na wat tweaken en opvoeren op 5126. (Zie specs onder!)
FF wat tips:
Draai je de benchmark wel op standaard? Heb je geen verkeerde dingen gedaan in je BIOS. Draai je win2k/win98se (win98se is sneller)? Staat je AGP op 4x/2x? Heb je sideband/fastwrite aan als dat kan?
Ik raad de Det 6.47 en DX-7.0a aan, draai ik zelf ook en schijnen over-het-algemeen het snelst te zijn.
Wat betreft die Viper, die haalt gemiddeld al 3500 op een TB-800, ik weet niet of dit max (v-kaart limiet) is, maar je moet er toch minstens in de buurt komen. Als je spellen wel gewoon snel gaan, is er natuurlijk nix aan de hand.
Op woensdag 03 januari 2001 16:44 schreef arjandijk het volgende:
ff een tip, iedereen met een duron on thunderbird, moet cpu optimization instellen op AMD athlon, niet op Direct3d T&L, scheelt 1000 markjes
Tsja, als je geen T&L hebt lijkt me dat wel zo handig....als je wel T&L hebt zou ik het _zeker niet_ doen...net ff geprobeerd, kwam amper boven de 60fps uit in het begin (normaal rond de 95+ met T&L)
Als je wel T&L hebt, zou ik maar eens gaan tweaken als ik jou was!