[Deamontools] Instellingen verdwijnen soms na reboot? *

Pagina: 1
Acties:

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Topicstarter
- winxp sp1 werkstation
- gebruiken profielen op win2k server
- deamontools geinstalleerd en 3 cd's gemount.
- geen probleem; alle cd's werken gewoon
- bij reboot gooit ie af en toe alle instellingen van deamontools er uit.
- profiel werkt goed; getest met een testbestandje

Enig idee?

¯\_(ツ)_/¯

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Nope, ik gebruik het alleen voor één virtuele drive en redelijk sporadisch.. Meestal heb ik de drive/image na een reboot niet meer nodig dus let er ook niet echt op of tie nog gemount is of niet.

En ehh, wat bedoel je met 'alle instellingen'.

[ Voor 12% gewijzigd door Bart© op 19-11-2004 11:50 ]

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
alle instellingen bedoel ik het aantal images, welke iso's en de autostart optie die ik uitgezet had.

¯\_(ツ)_/¯

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bedoeld dat de instellingen weg zijn; of dat ze niet geladen worden? Staan de instellingen in het registry of op filesystem? Verder zou je TS wel iets uitgebreider mogen; een puntenlijstje is niet sluitend ;) Zou je de volgende keer wat langer over je topictitel na kunnen denken?

deamontools instellingen > [Deamontools] Instellingen verdwijnen soms na reboot? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
Spider.007 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:59:
Je bedoeld dat de instellingen weg zijn; of dat ze niet geladen worden? das een goeie vraagStaan de instellingen in het registry of op filesystem? moet ik even gaan zoekenVerder zou je TS wel iets uitgebreider mogen; een puntenlijstje is niet sluitend ;) Zou je de volgende keer wat langer over je topictitel na kunnen denken?sorry ;)

deamontools instellingen > [Deamontools] Instellingen verdwijnen soms na reboot? *

¯\_(ツ)_/¯

• Bart©
Heb je Ad Aware geïnstalleerd staan? Ik had daar ook ruzie mee want bij mij blokkeerde die aanpassingen in HKey_Local_Machine/Software/microsoft/Windows/Currentversion/Run en laat daar nou ook nèt het automatisch opstarten van Deamon Tools in staan.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
Sierra-NL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:05:
Heb je Ad Aware geïnstalleerd staan? Ik had daar ook ruzie mee want bij mij blokkeerde die aanpassingen in HKey_Local_Machine/Software/microsoft/Windows/Currentversion/Run en laat daar nou ook nèt het automatisch opstarten van Deamon Tools in staan.
Hey das een goede! ik heb idd adaware op die pc geinstalleerd!
Maar blokkeert die altijd dingen of alleen als je een scan draait?

¯\_(ツ)_/¯

• Bart©
beschuitfluiter schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:07:
[...]

Hey das een goede! ik heb idd adaware op die pc geinstalleerd!
Maar blokkeert die altijd dingen of alleen als je een scan draait?
Kweetniet.. Ik draai Ad Aware SE Professional met de Ad-Watch die actief in de systray staat. Die houd de registry aanpassingen tegen.. Als je de gratis versie hebt zal het daar waarschijnlijk niet aan liggen.
Pagina: 1