logitech optische muis ZONDER logitech driver?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50
Ik heb nu een logitech optische muis. Maakt het veel uit als ik die met de standaard windows muisdriver draai (werkt..) of is de logitech muisdriver nodig om het optische geheel goes te gebruiken ofzo. Alle toeters en bellen van die driver gebruik ik toch niet..........

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
aan logitech drivers zitten geen toeters en bellen
en wil je optimaal gebruik maken van je muis zou ik ze toch maar even downloaden !!

:)

Verwijderd

Ik deed het ook zonder die drivers en hij deed alles wat ik wilde, toen ik de vierde muisknop wilde gebruiken moest ik wel de drivers installeren. Je moet dus maar even kijken of je de vierde muisknop wil gebruiken of niet.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Bij mij in win2k doet die muisknop het ook met de standaard drivers. Hij is dan backknop in Explorer.

• jaspov
ik heb maar twee knoppen en een wiel.

ik geloof alleen dat de standaard drivers maar 4 snelheden hebben en geen acceleratie. ik heb een hekel aan acceleratie.....! zal de logi driver maar ff deinstalleren. scheelt weer een resident progje wat kan conflicteren

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 21:18 schreef Gert het volgende:
Bij mij in win2k doet die muisknop het ook met de standaard drivers. Hij is dan backknop in Explorer.
Yep dat heb ik nu ook sinds kort in ME.

Twee knoppen is dus de gewone optical mouse en niet die mooi gevormde: De Mouseman Optical. Eigenlijk zijn het er drie, want de scrolknop kan ook nog worden ingedrukt.

Verwijderd

Is toch niet zoveel moeite een drivertje intalleren?
Zal toch bijna niets van je CPUspeed vergen

Vind de mouseman Optical een hEErlijk muisje

8-)

• jaspov
kost ook geen cpu maar ik heb liever zo min mogelijk geladen voor stabiliteit. als je kijkt naar de release history dan is het toch meer dan een simpele mousedriver. zie anders geen reden waarom vorige versies niet normaal werken in millennium........
Pagina: 1