Toon posts:

asus A7V of abit KT7???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat dit al een zeer veel gestelde vraag is, maar ik kan nog steeds geen keus maken, welke zal ik nemen???

de A7V of de KT7

thnx!

Verwijderd

Reken er maar op dat je commentaar krijgt. Dit is de zoveelste al.

Abit zeg ik, use the seach maar.

Verwijderd

Topicstarter
had ook niet anders verw8 :)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
ik zou voor de asus gaan

ik heb de asus a7v met de thundervogel 1 gHz

• dajuan
welke processor wil je erop draaien..:?:?

Verwijderd

Topicstarter
thundervogel 1 Ghz.

ik denk trouwens dat ik voor de abit ga

want wat heeft de asus voor voordelen ten opzichte van de abit?

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 06:32
o.a. ATA 100 ... maar ze schelen bijna nixz ...

I think therefor I am ... I think

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb voor Abit gekozen omdat m'n vorige bord ook een Abit was, maar het maakt denk ik weinig uit welke je kiest.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

natuurlijk wat ik nu heb een Asus A7V met een .................Ghz*D

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

voor je centjes wel..:)

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens nog een ISA isdn kaart in deze puter hangen, en aangezien de asus geen isa sloten meer heeft, ga ik zeker voor de abit..

Verwijderd

nog ff een Asus heeft UDMA 100 ;) en is goedkoper dan een abit (en ik denk beter) *D

Verwijderd

koop toch gewoon een goeie Etech ;) isdn kaart
dat ISA :( is maar nix

• dajuan
voor een isdn kaart hoef je geen isa te gebruiken

ik heb nu een isdn dynalink modempie die gewoon in een pci slot moet

maar je moet het zelf weten

ik zou voor de asus gaan maar dat zei ik eerder ook al

Verwijderd

Topicstarter
ik snap nog net wel dat isdn kaarten er ook in pci smaak verkrijgbaar zijn, maar die ik NU al heb is een isa...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb een Asus A7V en die draait perfect. Maar een Abit zou ook perfect draaien, en ligt is dus per perzoon bepaald waar je voor gaat, de een heeft een afectie met Asus, de Ander met Abit.

Ik heb gekozen voor de Asus omdat uit verschillende review is gebleken dat de Asus ietjes stabieler is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoewel ik eindelijk m'n A7V stabiel heb draaien, raad ik hem niet aan... als ik weer een vergelijkbaar mobo zou kopen, zou ik voor de abit gaan... Ik heb zo enorm veel problemen gehad met de A7V (eerst een instabiel bord!!!! na veel zweten, installeren, vloeken, schelden e.d..... ben ik erachter gekomen dat het bord dus instabiel was... omgeruild voor een andere A7V).... .en ik ben niet de enige.... de A7V is absoluut best een goed bord... fijne mogelijkheden... maar er zijn de afgelopen maanden wel zo enorm veel mensen geweest met problemen met dit bord dat ik een beetje de buik vol heb van dit geval.... Normaals... hij draait nu eindelijk wel stabiel, maar ik heb toch weer een probleem... ik wil m'n geheugen uitbreiden.. maar hij slikt dus niet zomaar alle geheugenmixjes..... zelfs merkgeheugen als Infineon kan ik niet bij m'n huidige reepje prikken..... :(

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Asus heeft wel 4 ide aansluitingen waardoor je dus 8 stuks ide dingen aan kunt sluiten.:9
werkt verder probleemloos, alleen die aanschafprijs is inderdaad wat hoog. De voorgaande reactie zegt zelf al dat er wat aan de procplank mankeerde en geheugen merk cheapo/noname draait ook goed.

? weet jij wat.

Pagina: 1