Toon posts:

DVD toren uit amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje hier op me stage willen ze een DVD toren aanschaffen die dus 5 dvd's in 1 x kan branden.
Nou willen ze er 1 uit amerika aanschaffen (vraag me nie waarom) maar mijn vraag is of de dvd's die je daarmee brand hier dan te lezen zijn want kheb iets vaags ooit gehoort dat die dvd's hier nie te lezen zijn....

dus weet iemand dat hier ????

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:59

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hebben we het over data of video? Met data hoeft het helemaal geen probleem te zijn, en met video zou je eventueel problemen kunnen krijgen met NTSC discs, omdat niet alle (lees: vooral oude) TV's niet met die standaard om kunnen gaan..

verder zou je na kunnen gaan of de branders +, -, of +/- ondersteunen. daarbij gaat het vaker fout... Nieuwere DVD-spelers kunnen vaak allebei de formaten aan, oudere zijn vaker wat kieskeuriger.

[ Voor 30% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 19-11-2004 11:25 ]

Hier staat tekst

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:58

GVR

Kweet wel dat ze die duplicators ook verkopen op www.opus.nl

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Tjah. Als zo'n DVD toren gewoon alles 1:1 zou gaan kopieren dan zou er geen probleem moeten zijn. Het is wel zo dat er sommige zijn waar een regiocode op zit. Zo kan je bijv. DVD's uit de VS niet afspelen op een DVD speler hier in Europa (mocht je DVD speler niet regio-vrij zijn). Voor de rest zijn Amerikaanse DVD's ook nog NTSC, sommige oudere TV's kunnen dit niet aan.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je zo'n ding in de USA wil kopen, neem ik aan dat ze op je stage weten welke ze op het oog hebben.
Gooi anders eens wat specificaties of een link neer, misschien is het wel DVD-RAM ofzo.

Ey!! Macarena \o/

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Idd, dat NTSC moet je rekening mee houden, maar wat zeker ook belangrijk is om even na te denken over de regioncode.
Vraag dus eerst na of ie ook PAL-B/G ondersteund, en of ie regioncodefree is, als ie dat niet is, heb je er hier helemaal niks aan, en kan je beter 5xDVD Brander en 5xDVD Lezer hier in NL kopen :Y)
Of misschien is ie hier ook leverbaar...
BTW, heb je er ook een site van? Ben best wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien :9~

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
http://www.proactionmedia.com/

Staat van alles op dvd en cd torens enz.

maar ik denk dak het daar gewoon ff na vraag want ze moeten het hier wel 100% zeker weten :) kunnen moeilijk dvd's met data/muziek/video materiaal naar klanten sturen wat nie werkt..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Nou, dat zijn gewoon een zooitje pioneer DVD±R drives in een kassie.
Dat brand wel, hoef je je echt geen zorgen om te maken dat er dingen niet werken hoor.

Maar die dingen kan je ook wel in Nederland krijgen met een beetje zoekwerk. Is ook makkelijker met service cq. gerantie.

Ey!! Macarena \o/

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-03 20:02

lier

MikroTik nerd

Heb je al bedacht dat:

1) invoerrechten betaald moeten worden ?
2) ze in Amerika een lagere spanning en een andere frequentie hebben ?

Goedkoper is niet altijd goedkoper !

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1