Ik heb al geruime tijd een Dell P1110 21" Trinitron scherm waar ik zwaar tevreden over ben. Nu is mij alleen opgevallen dat de brightness van de monitor steeds hoger wordt. Momenteel draai ik 0/50 Brightness/Contrast. Ik denk dat over een half jaar ofzo het echt hinderlijk begint te worden.
Op internet hebben meerdere mensen dit probleem met hun monitor maar het schijnt redelijk eenvoudig op te lossen te zijn door 2 weerstanden in de monitor te vervangen. Zelf heb ik geen zin/kennis van het solderen in een monitor maar iemand met verstand zou dit in 5 minuten kunnen doen.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand op GoT dit al eens gedaan heeft en of diegene misschien ook mijn Monitor wilt fixen?
Nooit gedacht dat ik ook nog mijn monitor zou laten modden
Op internet hebben meerdere mensen dit probleem met hun monitor maar het schijnt redelijk eenvoudig op te lossen te zijn door 2 weerstanden in de monitor te vervangen. Zelf heb ik geen zin/kennis van het solderen in een monitor maar iemand met verstand zou dit in 5 minuten kunnen doen.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand op GoT dit al eens gedaan heeft en of diegene misschien ook mijn Monitor wilt fixen?
Nooit gedacht dat ik ook nog mijn monitor zou laten modden